تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

ابراز عشق

روشهای ابراز عشق به خانم ها

در این مطلب بهترین روشهای ابراز عشق به خانم ها که آقایان باید بدانند را آورده ایم . که هیچ نیازی به گل ، شکلات ، عروسک و یا کادو ندارد .

روشهای ابراز عشق به خانم ها

  •  از زندگی با او لذت ببرید .

وقتی از تک تک ثانیه های رابطه تان لذت ببرید . زندگی شیرین تر می شود . تنها کاری که باید انجام دهید . این است که لحظه ای به آن فکر کنید . سپس احساس تان را با تمام وجود درک کنید . آن را به درون خود بسپارید . او را باور داشته باشید .

از اعماق درونتان باور داشته باشید و احساس کنید .فردی با او ازدواج کرده اید همان فردی است که می خواستید . این به شما امید و انگیزه بیشتری برای ادامه زندگی با او می دهد . وقتی انتخاب تان را باور داشته باشید تمام مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم میکنید بیشتر برایتان قابل درک می شود .

  • عشق را احساس کنید .

به خودتان اجازه دهید که عشق را با تمام وجود در زندگی احساس کنید . هیچ چیز به زیبایی این حس در زندگی نیست . تنها گرفتن دست ها و در آغوش کشیدن یکدیگر کمک زیادی به بهتر شدن رابطه می کند .

  • به او اعتماد کنید .

ترس ها را رها کنید . به شخصی که دوستش دارید ایمان بیاورید . وقتی تمام وجودتان را درگیر رابطه تان کنید . یک رابطه بهتر و قوی تر خواهید داشت . وقتی در رابطه احساس تان را به راحتی به زبان بیاورید . راحت مشکلات تان را با هم در میان بگذارید . زندگی مشترک تان هدفمند می شود .

  •  ببخشید .

با بخشش و سخاوت باعث می شوید همسرتان احساس دوست داشته شدن کند . احساس میکنید به مهمترین شخص زندگی تان هدیه می دهید . به تمام چیز های خوبی که دارید فکر کنید .از خودتان بپرسید همسرتان تا چه اندازه در بدست آوردن چیزها به شما کمک کرده است .

  • بسازید .

با انجام کارهای سازنده با همسرتان روابط تان را محکم کنید . مثلا هدف تعیین کنید . درباره احساس تان حرف بزنید . درباره حل مشکلات مشورت کنید . تمام اینها در روابط نقش سازنده ای دارند .

  • لذت ببرید .

با تمام وجود گرمای عشقی که در رابطه دارید احساس کنید . روزهای تنهایی را به خاطر بیاورید . این باعث می شود شکر گذار داشته های کنونی تان باشید .

  • به او عشق بورزید .

مورد عشق و تحسین قرار گرفتن توسط فردی که دوستش دارید . به شما احساس قدرت میدهد . شعله های آتش عشق را برافروخته می سازد .

  •  برایش ارزش قائل شوید .

هیچ چیز با ارزش تر از یک رابطه عاشقانه نیست . با هیچ پولی نمی توان شادی را خرید . یک خانه بدون عشق هر چقدر هم که بزرگ و لوکس باشد ارزشش از صدف خالی کمتر است .

  •  تجربه اش کنیم .

با کمک همدیگر بذر عشق را در باغی که خودتان با عشق ساخته اید بکارید . هیچ گلی زیباتر از بذری نیست که با عشق کاشته و پرورش داده شود .

آقایان گرامی روشها ی ابراز عشق به خانم ها را به دست آوردند . در صورت بروز مشکل می توانید . با مرکز مشاوره بینا تماس برقرار کنید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *