تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

تنوع طلبی

چشم چرانی

چشم چرانی ویژگی برخی از مردان و حتی زنان در جوامع مختلف بشری است . برای برخی از افراد اعم از زن یا مرد آنقدر عادی است . که اگر چه ازدواج کرده اند . همچنان به آن عادت دارند . چرا چنین افرادی با اینکه همسر و فرزند دارند. چشم چرانی میکنند . یکی از دلایل آن را در این نوشتار بخوانید .

ارضاء جنسی

با وجود اینکه ارضاء جنسی در اوج لذت جنسی صورت می پذیرد . اما متاسفانه اکثر افراد در رابطه زناشویی با شریک خود نمی توانند. این اوج را به حد کفایت برسانند . به بیان دیگر به طور ناقص ارضا می شوند . لازمه ارضا شدن به صورت کامل آن است . که دو طرف پیش از برقراری رابطه جسمانی ، رابطه عاطفی را تجربه کرده باشند .
بیش از ۶۰% همسران در رابطه زناشویی خود به طور ناقص ارضا می شوند . اما این کامیابی های ناقص در جامعه و فرهنگ جنسی جامعه چه تاثیری خواهد داشت . مردانی که نتوانند از طریق رابطه زناشویی خود به ارضاء کامل برسند . مانند گرسنه گانی اند که همه چیز را غذا می بینند . آنان همواره در جستجوی لذت جنسی اند . هیچ گاه سیر نمی شوند . طبعا اشخاصی که در روابط زنا شویی به ارضاء کامل جنسی دست می یابند . به رابطه زناشویی با همسر خود قانع اند . اما اگر کسی کامل ارضا نشود . به آمیزش با همسر خود قانع نبوده است . همواره در پی کشف فردی جذاب تر. یا روشی جدید برای ارضای خویش است .

چشم چرانی

ریشه اصلی تنوع طلبی جنسی و چشم چرانی و… نرسیدن به ارضای کامل جنسی و گرسنه ماندن است . تنوع طلبی جنسی ذاتی و برخواسته از طبیعت انسان نیست . بلکه پدیده ای است .که هر گاه عشق در روابط زناشویی جامعه کمرنگ میشود . این نارضایتی ها متولد می شود . بنابر این میزان تنوع طلبی جنسی با میزان عشق در جامعه رابطه عکس دارد . در جامعه ای که عشق معنای خود را از دست بدهد . مردان و زنان در طمع کسب لذت بیشتر و ارضای تنوع طلبی خویش . به دنبال چشم چرانی و تماشای فیلم ها و تصاویر غیر اخلاقی ، انحرافات جنسی و …خواهند رفت .

از بین رفتن تنوع طلبی

اشتباه است اگر بگوییم فردی که تنوع طلب نیست . با همسر خود ارضاء میشود . فردی که تنوع طلب است با چند شریک جنسی . صحیح تر آن است که بگوییم . فقط کسانی به معنای واقعی و کامل ارضاء میشوند . که تنوع طلب نیستند . تنوع طلبی برخواسته از ارضا های ناقص جنسی است .شخص تنوع طلب هیچ گاه به طور کامل لذت نمی برد . چنانچه شخص تنوع طلب بتواند چندین بار در رابطه زناشویی با همسر خود ارضای کامل جنسی را تجربه کند . میل به تنوع طلبی در او کمرنگ و به مرور زمان ریشه کن خواهد شد .

اگر به همسرتان شک دارید . نگران از اینکه مبادا با شخص دیگری رابطه داشته باشد . به جای کنترل روابط و رفت و آمدهایش سعی کنید. روابط عاطفی میان یکدیگر را قوی و قوی تر کنید . در این صورت می توانید .مطمئن باشید که او لحظه ای به شخص دیگری فکر نخواهد کرد.

اگر در زندگی زناشویی با این مشکل مواجه هستید . میتوانید از شرکت در کارگاه های مسایل جنسی و تکنیک های اتاق خواب در مرکز مشاوره بینا بهره ببرید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *