تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

پس انداز کردن

گاو صندوق کوچک خصوصی

داشتن پس اندازهای کوچک خصوصی برای هر یک از زوجین میتواند درد سر ساز باشد . گاو صندوق کوچک خصوصی که کلیت آن باید شفاف باشد . اما میتوان رقم و ریز آن را خصوصی نگه داشت .

هر انسانی که کار میکند و درآمد دارد . حق این را دارد که بخشی از آن درآمد را فقط برای خودش داشته باشد . هر یک از زوجین ممکن است احتیاج داشته باشند که بدون اطلاع همسرشان پولی را خرج کنند . مثلا به یک دوست یا فامیل پول قرض بدهند . یا برای یکی از اعضای خانواده شان هدیه بگیرند . یا حتی به او کمک مالی کنند .

برای رفع صحیح این مسائل است که زوج ها باید یک گاو صندوق کوچک خصوصی داشته باشند . البته هر دو از وجود چنین پس اندازی اطلاع داشته باشند . حتی از این منبع کوچک به موقع برای اعتماد سازی استفاده کنند .

خانم ها بخوانند

خیلی قبل تر از اینکه فکر ازدواج را بکنید باید یک دوره روی خودتان کار کنید . تا نگاهتان نسبت به مردی که قرار است ازدواج کند کمی منطقی تر شود . اکثر خانم های متاهل طبق یک عادت عجیب خودشان را موظف میدانند که به دختران در سن ازدواج مشاوره های عجیب و غریب بدهند . این مشاوره ها هم معمولا حول مشکلات زندگی مشترک خودشان است و بس .اتفاقا یکی از موارد مهم آن هم مسائل مالی است .

نصیحت هایی مثل حقوقت را توی خانه خرج نکن . شوهرت را با پول خرج کردن تنبل نکن . پول هایت را برای خودت نگه دار. هزار نصیحت دیگر که باید آنها را فراموش کنید . ضمنا غیر از نصیحت های عمه و خاله یک باور دیگر هم هست . باعث می شود خانم ها در دام نق زدن مالی بیفتند . باوری که به آنها میگوید . تو به این مرد تکیه کرده ای . در نتیجه او موظف است همه مسائل را برای تو حل کند . با خودمان رو راست باشیم .  مردی که با وجود مشکلات روزگار ما تصمیم به ازدواج گرفته است . با شجاعت این کار را کرده است . همان مردی است که میشود به او تکیه کرد . پس با تنها گذاشتنش در مشکلات مالی . این تکیه گاه را برای خودمان به آوار تبدیل نکنیم .

در صورت احساس نیاز به مشاور با مرکز مشاوره بینا تماس بگیرید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *