تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

حلقه

حلقه ازدواج

برخی مردان بدشان نمی آید . که سر همسر خویش را کلاه بگذارند . بعضی مردان حلقه ازدواج دست نمی کنند . چون وقتی می خواهند با زن دیگری هستند …….به عقیده بسیاری از مردم حلقه ازدواج ، بزرگترین سمبل برای نشان دادن علاقه به یک شخص دیگر است . با این وجود با گذشت مدتی از ازدواج دو نفر ، دیگر حلقه های ازدواج شان را دست نمی کنند . بیشتر آقایان هستند. که از دست کردن حلقه اجتناب می کنند . البته به دلایل بسیار متفاوت . 

دلایل دست نکردن حلقه ازدواج

۱- به دلیل نوع شغل.

بسیاری از آقایان در مشاغل سخت و پر خطر فعالیت می کنند . که نمی توانند آن را با همراه داشتن حلقه به خوبی انجام دهند . مکانیک های اتومبیل ، کارگران ساختمانی ، خلبانان نظامی از جمله کسانی اند که همراه داشتن حلقه برایشان میسر نمی باشد . زیرا ممکن است حلقه در حین کار به وسایل کارشان گیر کند و اتفاق نا خوشایندی بیفتد .

 

 ۲ – به علت سلامتی .

مردان بسیاری به مواد سازنده حلقه حساسیت دارند . به طوری که با دست کردن آن احساس آرامش ندارند . یکی از دلایل اجتناب از دست کردن حلقه ، ورم رماتیسمی مفاصل است . در این بیماری مفاصل انگشتان دچار ورم می شوند . استفاده از حلقه را بسیار مشکل میکند .

۳ – آقایان بسیار فراموش کار هستند .

این دلیل ممکن است چندان قانع کننده به نظر نرسد . اما برخی از مردها به دلیل فراموش کاری ، ترجیح می دهند که حلقه ازدواج را دست نکنند . بسیاری از آقایان هم اصلا به یاد نمی آورند که باید حلقه را دست کنند . یا هراس دارند که آن را گم کنند . صرف نظر از دلایل آن . بسیاری به دلیل قیمت بالای حلقه ها از گم شدن آن هراس دارند .

۴ -از زیور آلات خوششان نمی آید .

باز هم شاید ایم دلیل چندان موجه نباشد . بعضی مردها اصلا با زینت آلات راحت نیستند . برخی مشخصا با انگشتر در دست شان احساس راحتی ندارند .

۵ – به علت شهرتی که دارند .

بسیاری از شخصیت های معروف ترجیح می دهند حلقه نداشته باشند . زیرا مردم بیشتر از خود آنها در جریان زندگی شان هستند . بنابراین ترجیح میدهند خود را مجرد نشان دهند . تا زمانی که این ماجرا به صورت فراگیر لو برود .

۶ – مخالف عقایدشان است .

برخی فرقه های مسیحیت مخالف حلقه ازدواج هستند . برای پیروان این فرقه دست کردن حلقه نوعی گناه است . در دین اسلام هم دست کردن حلقه طلا برای مردها مشکل شرعی به وجود می آورد .

با وجود اینکه اکثرا مردان هستند که حلقه دست نمیکنند . اما این دلیل بر بی وفایی نسبت به همسران خود نیست . باید حتما در مورد علت مسئله دقت کنید . دلیل واقعی آن را پیدا کنید .

با مرکز مشاوره بینا همراه باشید .

 

 

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *