تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

دوستان

روابط دوستانه

خیلی از دوستان شما ، مخصوصا دوستان مجرد ممکن است درگیر مسائلی باشند . که برای همسر شما خوشایند نباشد . این مسائل مخصوص دوران آنهاست . در میان گذاشتن آن با همسرتان برای آنها خوشایند نیست . علاوه بر این که ممکن است باعث حساسیت همسر شما شود . مشکلات شخصی از رابطه با همسرتان را بهتر است به دوستان تان نگویید . آنها حرف همسرتان را نشنیده اند . ممکن است یک طرفه به قاضی بروند . در عین حال مطرح کردن لحظات احساسی زن و شوهر با دوستان تان هم کار درستی نیست . همچنین بیان کردن رازهای روابط دوستانه با همسرتان درست نیست .

راز داری

احتمال زیاد دارد. که دوستان مجرد شما با شنیدن حرف های احساسی شما در حس شما شریک شود . خیلی ها مخصوصا در ماه های اول ازدواج دوست دارند . درباره زندگی شان حرف بزنند . اما این حرف ها معمولا برای دوستان جالب نیست . آنها را عصبی می کند .پس تا جایی که می توانید راز دار باشید . همچنین نکات منفی که دوستان تان از همسرتان یا بر عکس از هم می گویند . را برای طرفین عنوان نکنید . حتی برای شوخی .

همان طور که خیلی از چیزها در زندگی با ازدواج تغییر میکند . روابط دوستانه هم ممکن است تغییر کند . در مورد روابط دوستانه خود خوب فکر کنید . آنهایی را که برایتان مهم تر است را در ذهن مشخص کنید. برای تمدید روابط با آنها برنامه ریزی کنید . شما می توانید دوستان جدیدی هم پیدا کنید . دوستانی که زوج باشند . شما بتوانید همراه با همسرتان در کنار آنها وقت بگذرانید . این به معنی کنار گذاشتن دوستان سابق نیست . بلکه توصیه ما پیدا کردن دوستان جدید است . شما می توانید با همسر دوستان همسرتان دوست شوید . به این روش روابط خود را گسترش دهید . کسی که ازدواج کرده نیاز به مصاحبت با افرادی دارد که ازدواج کردند . شما می توانید از تجربیات جدید خود با یکدیگر حرف بزنید . لحظات خوشی را بگذرانید .

با مشاوران مرکز بینا همراه باشید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *