تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

رابطه

رابطه خوب

عادات بدی که به رابطه تان در زندگی زناشویی صدمه می زند را کنار بگذارید .  تلاش در جهت ایجاد یک رابطه خوب  داشته باشید . ادامه مواردی را که باید از آنها پرهیز کنید . برای داشتن یک رابطه خوب را بیان می کنیم .

۱۱- جاسوسی .

زمانی که دو نفر می خواهند رابطه شان به خوبی پیش برود . اطمینان کلید اصلی آن است . به شریک زندگی تان اطمینان داشته باشید . به پیامک ها ، ایمیل ها و کشو های اتاق او سرک نکشید .

۱۲- حسادت .

شک داشتن به شریک زندگی تان می تواند مشکل بزرگتری را به وجود آورد . احساس عدم امنیت . زنانی که در رابطه شان احساس ناامنی میکنند . ریسک تضعیف سیستم دفاعی بدن آنها را تهدید میکند .

۱۳- رها کردن .

زمانی که شریک های زندگی بیش از حد احساس امنیت در کنار یکدیگر میکنند. همه چیز را رها میکنند . سعی کنید در کنار یکدیگر به ورزش بپردازید و فعال باشید .

۱۴- مقایسه کردن .

فرد قبلی که در او با رابطه بوده اید را فراموش کنید . از مقایسه شریک زندگی تان با افراد دیگر بپرهیزید . این کار ممکن است منجر به خواسته های نا به جا شود .

۱۵-  همیشه با هم بودن .

همه افراد ، حتی آنها که مجرد هستند . زمانی را برای تنهایی خود نیاز دارند . تنها بودن حتی می تواند رابطه را بهبود بخشد . و زمانهای در کنار یکدیگر را ارزشمند کند .

۱۶- دروغ گفتن .

یک دروغ کوچک می تواند کل رابطه شما را خراب کند رابطه باید بر اساس صداقت پایه گذاری شود . اما مقدار کمی تملق صادقانه زیاد هم بد نیست . چیزی شبیه : عزیزم : شام امشب خیلی خوشمزه شده بود .

۱۷- عدم صداقت با خودتان .

تنها با شریکتان صادق نباشید . سعی کنید این صداقت را هم برای خودتان هم نگه  دارید . از خود در خصوص چیزهایی که از این رابطه می خواهید سوال کنید .

۱۸- عدم وجود اعتماد به نفس .

احساس عدم اعتماد به نفس در رابطه می تواند به رابطه شما آسیب بزند . اعتماد به نفس پایین در رابطه جنسی شما تاثیر گذار است . در دراز مدت تاثیرش را بر کل رابطه نشان می دهد . فراموش نکنید یک رابطه ناسالم خود دلیلی است برای کاهش اعتماد به نفس .

۱۹- فراموش کردن اینکه چرا در رابطه هستید .

فراموش نکنید از خودتان بپرسید که چرا در این رابطه هستید . از آن چه می خواهید . آیا شریک زندگی شما به ازدواج فکر می کند . یا به دنبال یک رابطه موقتی است . بودن با یک فرد به دلیل اشتباهی می تواند برایتان مشکل ساز شود . مراقب سوء تفاهم ها باشید .

۲۰- فراموش کردن اینکه چرا شخصی که با او رابطه دارید را دوست دارید  .

نشان دادن علاقه و عشق شما به او رابطه شما را قوی تر می کند .

در این متن ادامه عادتهای بدی که باعث صدمه به زندگی میشوند و از داشتن یک رابطه خوب جلو گیری میکنند را نوشتیم . امیدواریم این نکات در زندگی مورد استفاده قرار گیرد . در صورت مشکل میتوانید از مشاوران مرکز بینا بهره بگیرید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *