تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

دور زدن ممنوع

قانون مهم زندگی مشترک

وقتی برای تردد در خیابان باید بدانیم رفتن به کدام خیابان و کوچه ممنوع است . رانندگی با چه سرعتی مجاز است .میتوان اینجا دور زد یا نه . حق تقدم در چهارراه با کدام وسیله است و هزاران قاعده و قانون دیگر . پس زندگی در کنار همسر نیاز به قوانینی دارد که باید آنها را بدانیم و اجرا کنیم . در این میان قانون مهم زندگی مشترک را برای شما بیان می کنیم .

گاهی لازم است چیزی شبیه به تابلو در خانه نصب کنیم که قوانین را به ما گوشزد کند . قانون مهم زندگی مشترک که می خواهیم در موردش حرف بزنیم . تابلوی دور زدن ممنوع است . تابلویی که خیلی اوقات اگر پلیس و دوربین در کار نباشد . راحت آن را ندیده می گیریم . گاهی هم دچار تبعات این ندیده گرفتن می شویم . 

قانون مهم زندگی مشترک

در زندگی مشترک و در یک خانه این قانون چه معنی می تواند داشته باشد ؟ تا به حال فکر کرده اید که چه موقع همسرتان را دور زده اید ؟ پاسخ به این پرسش چندان سخت نیست . هر چیزی که در خانه به صداقت شما خدشه وارد، در حقیقت همان دور زدن شریک زندگی تان است .

پایه و اساس زندگی مشترک بر پایه اعتماد طرفین است . وقتی هر کدام از همسران کاری را انجام می دهند که نمی توانند به همسرشان بگویند . به نوعی مجبور به مخفی کاری می شوند . یعنی همسرشان را دور زده اند . درست جایی که تابلوی دور زدن ممنوع نصب شده است . اگر طرف مقابل با نصب دوربین و چک کردن همسر متوجه این دور زدن بشود . خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد و زندگی لنگ میماند .

اما دور زدن در زندگی مشترک مصادیق زیادی دارد . گاهی اوقات زن و شوهر نمی دانند کاری که انجام می دهند در حقیقت دور زدن طرف مقابل است . آن را با زرنگی اشتباه می گیرند . این حرکت آنها مرا یاد افرادی می اندزد که با دیدن پلیس ، کمربند ایمنی خود را به صورت کاملا صوری روی بدن می آورند بدون آنکه آن را ببندند . با رد شدن از آن را رها و فکر می کنند خیلی زرنگ هستند . یعنی احتمال آسیب دیدن به جانشان را نوعی زرنگی می دانند .

حال وقتی در زندگی مشترک کاری می کنیم که به صداقت و اطمینان در فضای خانه آسیب می زنیم . در خوشبینانه ترین حالت آن حتی وقتی همسرمان متوجه نشود . اطمینان نداشتن به فضای خانه ، بر روحیه و احساس آرامش ما نیز اثر می گذارد . در متن آینده دو مصداق از دور زدن های همسر را با یکدیگر بررسی می کنیم .

 

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *