تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

کسب مهارتهای زندگی با تمرین کردن

کسب مهارتهای زندگی با تمرین کردن

کسب مهارتهای زندگی با تمرین کردن به وجود میاد و ما میتونیم به اون مهارت دست پیدا کنیم کسی که اعتماد به نفس نداشته و الآن یه شخص با اعتماد به نفسه، با تمرین و عمل کردن به آموزشهایی که دیده به اعتماد به نفس رسیده یک فردی که ما اون رو سخنران خوبی میدونیم با تمرین تبدیل به یک سخنران خوب شده است.

کسب مهارتهای زندگی با تمرین کردن

این موضوع در جنبه های درونی هم کاربرد داره یک ذهن مثبت یک باور مثبت با تمرین به دست میاد حالا هر چقدر میخواد یک ذهن منفی باشه، با تمرین و تکرار ما می تونیم اون ساختار رو تغییر بدیم و دقیقاً با فکر کردن به این موضوعات اهمیت تمرین کردن و اجرایی کردن اونا رو داخل زندگی مون درک میکنیم .

نحوه سوال برای یادگیری تمرین کردن

به این سؤال فکر کنید و جواب هایی که به ذهنتون میرسه رو بنویسید چقدر به دانسته های داخل آموزشها عمل میکنید و اونا رو در زندگیتون به کار میبرید؟ اگه یک نفر بهتون بگه که با انجام دادن این تمرینها و جواب دادن به سؤالات تموم زندگیتون تغییر میکنه باز هم اینطوری این مسیر رو ادامه میدید و به سؤالات و تمرینات نگاه میکنید؟ چقدر آموزشها رو جدی میگیرید؟ چقدر برای تمرینات وقت میزارید؟ از سبک زندگی و نتایج الآن زندگیتون چقدر راضی هستید؟ وقتی به همین موضوعات نگاه میکنیم می بینیم خیلی وقتها ما اینا رو جدی نمی گیریم ولی در درون دوست داریم یک نتیجه تازه ای رو بگیریم و این در حالتیه که نتیجه یک رابطه مستقیم با این عمل ها داره.

نتیجه = تمرین کردن عملی

خیلی جاها این موضوع رو گفتم که نتیجه پشت اقدام کردن شما قرار داره. اما در زندگی با یک نگاه ساده به اقداماتی که داریم و سبک زندگی مون خیلی راحت میشه حدس زد که در زندگی چه چیزهای رو تجربه میکنیم. زمان که میایم تمرینها رو داخل زندگی مون انجام میدیم در واقع داریم عمل های تازه ای رو پیش میبریم و همین عمل های تازه باعث میشه که نتایج زندگی ما هم تازه بشه و واقعیت های تازه ای رو تجربه کنیم.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *