تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

مردان موفق

هنر مرد بودن

اگر به عنوان یک مرد ، پدر ، شوهر و دوست احساس می کنید که می توانید بهتر از این باشید که هستید . بد نیست به توصیه های مجله « هنر مرد بودن » جامه عمل بپوشانید . این توصیه ها قرار نیست ناگهانی و بلا فاصله همه چیز را بهتر سازد . ولی پشتکار ، شجاعت و سخت کوشی حتما تاثیرش را در زندگی تان خواهد گذاشت .

هفت رفتار موفق مردانه

۱- آرام نگه داشتن پسر کوچک درون .

اغلب مردان پسر بچه ای در نهاد خود دارند . ممکن است توجه و محبت کافی نگرفته باشد . پسر بچه ای که شاید به مقداری از عشق یا هدایت یا دیسیپلین که احتیاج داشت دسترسی نداشته است . شاید به چیزهایی که دوست داشت نرسیده است . شاید زندگی جراحت هایی ایجاد کرده است . که فرصت مداوا نیافته است . شاید بیش از حد از والدین و قوانین و سنت های تربیتی ترسیده است .

برای همین خیلی از مردان بدون اینکه متوجه باشند . این نیاز ها و کمبود ها را به درون دوران بزرگسالی می کشند . حتی حالا که می توانند با قدرت زیاد با هر بهایی می خواهند به آنها دست یابند . پسرک پر سرو صدا و پر توقع درون شاید طلبکاری اش را به بهای رفتار غلط بخواهد به دست آورد . برای همین بد نیست با صبوری و مهربانی یاد بگیرند. پسرک درون را کمی ولی مداوم کنترل کنند .

۲- همیشه احساس خود را بروز دهید . ولی از آن دفاع نکنید .

هیچ وقت به هیچ کس اجازه ندهید که جلوی بروز احساس تان را بگیرد. یاد بگیرید که بدون جر و بحث آنها را به عنوان یک حق در میان بگذارید . مردان سرشار از عاطفه و احساس هستند . یاد بگیرید سر فرصت و با حالتی صادقانه آنها را ابراز کنید .ابراز وجود و نشان دادن احساس جلوی خشم و پشیمانی و استرس و افسردگی را می گیرد.

۳-همراهی کنید ولی کوتاه نیایید .

برای مردان که سرشار از هورمون تستوسترون هستند . عصبانی شدن یکی از اولین واکنش ها است . اگر هم احساس کنید سرتان کلاه رفته . یا دارید کوتاه می آیید.  سریع به جوش و خروش می افتید . برای همین با آگاهی تمام همکاری و گذشت را پیشه کنید . اگر خط و مرز و حدی دارید . آن را به ساده ترین راه ممکن اعلام کنید .

۴- سکس و عاطفه نسبت به عشق تان را خوب کنترل کنید .

در شروع آشنایی با زن مورد علاقه تان سرشار از احساسات واقعی مردان عاشقانه هستید . به همان اندازه میل جنسی بالا است .  یاد بگیرید که برای نگهداری یک رابطه خوب و ماندگار از میل جنسی و احساسات عاشقانه غفلت نورزید .

۵- قوی همچون فولاد آب دیده باشید .

زن زندگی شما ، اگر برای شما  عزیز است . خوب است که همیشه و در هر شرایط به قدرت و ثبات شخصیت مردانه شما امید و تکیه داشته باشد . زنان گوشی شنوا . شانه ای برای تکیه . ذهنی مهربان برای تحمل افت و خیزهای روحی شان می خواهند . زنان اگر توجه و محبت و حمایت تان را صمیمی و همواره ببینند . زیباتر و عاطفی تر و عاشقانه تر در کنارتان خواهند بود .

۶- دعوا نکنید .

اگر واقعا زن زندگی تان را دوست دارید . اصرار نکنید که درست میگویید . چون در بحث و مشاجره با وی اگر ببازید که باخته اید . اگر پیروز شوید. عملا باز هم باخته اید . با بحث و مشاجره چیزی برای به دست آوردن وجود ندارد .

فکر میکنید نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید . وقتی که شروع کنید که دیگر دعوا نکنید . نوعی از احترام و هویت فردی بروز می دهید که دستاوردش خیلی بیشتر و ماندگارتر خواهد بود . مردانی که میدانند در رابطه زناشویی چیزی کم نمی آورند نیازی به اثبات مداوم خود در هر ماجرای کوچک ندارند .

۷- دوستی های مردانه تان را قربانی رابطه زناشویی نکنید .

زنان موجودات عالی در زندگی شما هستند . ولی خواسته ها و نیاز های مردانه بیشتر از آن چیزی است که یک زن می تواند بدهد . مردان نیازمند اعتماد ، احترام ، دوستی و وقت گذاردن با مردان . اینها در وجودتان نهادینه است . مردان برای دوستی بهای زیادی قائل هستند . ریسک ، جسارت ، پشتیبانی از دوستان . برای شخصیت شان مهم است .

آقایان هر چه آرامتر ، با ثبات تر و با وقار تر باشند نفع آن به زندگی زناشویی آنها بر می گردد . این است هنر مرد بودن .

در صورت احساس نیاز به مشاوره با مرکز بینا تماس حاصل فرمایید

 

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *