تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

همسرم بی تفاوت است

همسرم بی تفاوت است

رفتار خانمها‌ هنگام ‌بی توجهی مردان باید چگونه باشد؟  همسرم بی تفاوت است چیکارکنم؟ اگر بعد از ازدواج رفتار مرد تغییر کرد و خصوصیات قبل را نداشت، راه حل این است که رفتار فعلی‌تان را با رفتار زمان آشنایی و خواستگاری مقایسه کنید. به احتمال زیاد متوجه می‌شوید که رفتار خودتان نیز خیلی تغییر کرده است.

 همسرم بی تفاوت است

در زندگی مشترک هر تغییر رفتاری که از شوهرتان سر میزند، بازخوردی از تغییر رفتار خود شما می‌تواند باشد. اگر رفتار شوهرتان با شما بی‌عاطفه و یا معمولی است، این احتمال را بدهید که خود شما نیز با او این‌گونه رفتار کرده‌اید. اگر شوهرتان با شما صمیمی و مهربان است به این علت است که شما هم رفتار خوبی با او داشته‌اید.   بنابراین باید در هر شرایطی رفتارتان با شوهرتان رفتار خوبی باشد. در هنگام تغییر رفتار همسر که به علت تغییر رفتار خودتان بوده است. مهر و محبت خود را به همسرتان افزایش دهید.

با دقت گوش کنیم

قدردان تلاش های او باشیم. بگوییم خیلی عالی بودی. جلوی جمع از او تعریف کنید. علاقه و اشتیاق جنسی به او نشان دهید. بگویید عامل خوشبختی شماست. گوش دادن مهارتی است که به کاهش تنش در زندگی کمک می‌کند. وقتی که یکی از همسران عصبانی است،  آرامش و مهارت دیگری در شنیدن صحبت در حد، معجزه‌ آسایی در حفظ آرامش موثر است.

صداقت داشته باشید

جلوی شوهرتون هرگز به کسی دروغ نگید. چون اونو فوق العاده نسبت به خودتون بی اعتماد و بدبین میکنید. مثلا خانومی جلوی شوهرش پشت گوشی به دوستش میگه خونه نیستم در صورتی که خونه هستن. شوهر این خانوم هم دیگه هر وقت از ایشون تلفنی بپرسه “کجایی” ممکنه تو ذهنش این بگذره که نکنه خانومم داره بهم دروغ میگه. پس با دست خودتون شوهرتونو نسبت به خودتون بدبین نکنید.

اگر درخواست شما پیچیده باشد. همسرتان یا آن رافراموش میکند و یا بابی علاقگی آن را انجام میدهد. پس بهتر است درخواست هایتان محترمانه و کوتاه باشد تا عاشقانه از آنها استقبال کند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *