تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

خواستگاری از عشق

نکاتی قبل از خواستگاری از عشق تان

نکاتی قبل از خواستگاری ازعشق تان که باید به آنها توجه کنید . تا در این راه موفق باشید . شیرین ترین جواب مثبت زندگی تان را بگیرید . حال که نیمه گمشده تان را یافته اید . میخواهید تشکیل زندگی دهید . فکرهای زیادی به سرتان زده که نمی دانید چگونه آنها را مدیریت کنید . در این شرایط شما باید تمام استرس خود را دور بریزید . بهترین خود را در لحظه ای که هیچگاه تکرار نمی شود ، ارائه دهید . مهمترین چیز آن است که از ته قلب تان سخن بگویید .عمل کنید . اما نکاتی قبل از خواستگاری از عشق تان وجود دارند . که باید به آنها توجه کنید .

جواب او را بدانید .

قبل از هر پیشنهادی ، بهتر است که از جواب مثبت طرف مقابل آگاه باشید . مردانی که در ملا عام از زن مورد علاقه شان خواستگاری میکنند ، از جواب مثبت او نیز اطمینان دارند . بنابراین شما هم باید بدانید .که نظر فرد مقابل تان در مورد ازدواج با شما چیست . اگر دوست ندارید. که سرخورده شوید . این سوال را از خودتان بپرسید .که آیا او دوست دارد با من ازدواج کند . اکنون زمان مناسبی برای این کار است ؟ اگر به جوابتان شک داشتید. کمی دیگر هم صبر کنید . شما نباید در این کار عجول باشید . زیرا یک حرکت اشتباه می تواند. شما را از عشق زندگی تان دور کند . آنچه شما فکر میکنید. برای خودتان درست است .شاید به نفع او نباشد . بنابراین قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید .

سورپرایز

سورپرایز یکی از هیجان انگیز ترین کارهاست . به خصوص اگر در مورد پیشنهاد ازدواج باشد . به علاوه اگر هنگام خواستگاری از فرد مورد علاقه تان او را سورپرایز کنید . کار شما سر زبان ها ، میان دوستان و اقوام خواهد چرخید . مطمئنا نامزد شما تمام مراحلی را که برای غافلگیر کردن او طی کرده اید . برای دیگران تعریف خواهد کرد . بنابراین اگر می خواهید که کارتان مطابق برنامه هایی که ریخته اید پیش رود . بهتر است که در مورد آن با دیگران سخن نگویید . زیرا که ممکن است دهن به دهن بچرخد. در نهایت به گوش همسر آینده تان رسد .

یادتان باشد اگر در مورد پاسخ اطمینان ندارید. از پیشنهاد دادن در ملا عام بپرهیزید . هیچ کس دوست ندارد. در مقابل دیگران جواب نه بشنود .در این شرایط حتی ممکن است .که فرد  در جمع و زیر فشار نگاه دیگران ، مجبور به بله گفتن شود . در صورتی که هنوز آمادگی این کار را ندارد . بنابر این اگر هنوز هم شک دارید . دست نگه دارید . شما باید از خواسته های طرف مقابل تان آگاه باشید . زیرا پس از گرفتن جواب مثبت ، پنجاه سال آینده را باید به دنبال انتظارات او بدوید . مطمئنا کم می آورید .اگر که توانایی لازم را نداشته باشید .

صحبت کردن با خانواده دختر

اگرچه ما در قرن مدرن زندگی میکنیم اما هنوز هم باید برخی سنت ها را به جا آوریم . به خصوص آداب و رسوم ازدواج . اگر چه مهم ترین چیز نظر عشق زندگی تان است . اما اجازه خواستن از پدر او نیز رسمی است که باید ادا شود . این عمل شما احترام و جدی بودن نظرتان را ثابت میکند . طبق آماری که در سال ۲۰۱۷ گرفته شد . از هر ۵ دختر ، یک نفر به دلیل مخالفت خانواده خود جواب منفی می دهد . بنابراین قبل از اینکه از دختر مورد علاقه تان درخواست ازدواج کنید . از نظر پدر او مطمئن شوید . اگر پدر خود را از دست داده یا که ارتباط خوبی با او نداشته باشد ، چه کار باید کرد . باید نظر دیگر اعضای خانواده او را جویا شوید .

آماده باشید .

گفتن یک جمله ( با من ازدواج میکنی ) ساده است اما آیا به بعد از آن لحظه طلایی هم فکر کرده اید . شما باید قادر باشید که به راحتی حرف دلتان را بزنید . به او توضیح دهید. که چرا می خواهید با او زندگی کنید . یا اینکه هدف شما از ازدواج چیست ؟ بنابراین قبل از آن اتفاق ، چند بار حرف هایتان را با خود مرور کنید .

زمان خواستگاری

زمان خواستگاری بسیار اهمیت دارد . چه زمانی هم برای شما و هم برای شریک زندگی تان مناسب است ؟ شما باید آمادگی لازم برای این کار داشته باشید . به عنوان مثال استرس نداشته باشید . یا اینکه تمام برنامه ریزی ها را از قبل و به صورت دقیق تر بچینید. تا اشتباهی رخ ندهد . پس از آن که احساس کردید . همه چیز آماده است . موارد زیر را نیز در نظر بگیرید .

• آیا روزی که می خواهید در خواست ازدواج دهید. روز خاصی برای هر دوی تان است ؟ به عنوان مثال سالگرد آشنایی یا روز تولد… ازجمله تاریخ های مناسب برای خواستگاری است .

• شاید عشق زندگی تان دوست داشته باشد . روز ، ماه یا فصل خاصی ازدواج کند. بنابراین قبل از هر اقدامی از آشنایان او بپرسید . طبق آن برنامه ریزی کنید .

• پس از خواستگاری ، وقتی را خالی کنید. تا با نامزدتان تنها باشید . به عنوان مثال اگر مراسم شما در مقابل دیگران بود ، به  دنبال مکانی باشید. تا با او خلوت و احساسات تان را برای هم بیان کنید . این لحظه نابی است .که دیگر در زندگی تان تکرار نمی شود . بنابراین نهایت لذت را از آن ببرید . عاشقانه آن را به سر کنید .

نکاتی قبل از خواستگاری از عشق تان را بیان کردیم . همراهان گرامی می توانند از خدمات قبل از ازدواج مرکز مشاوره بینا بهرهمند شوند .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *