تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

مشوق همسر خود باشیم.  

مشوق همسر خود باشیم.  

گاهی یک مرد بهانه دلخوشی یک زن میشود و یک زن بانی خوشبختی یک مرد. مشوق همسر خود باشیم.  برای رفتارها و صحبت‌های همسرمان ارزش قائل شویم و با یادآوری موقعیت‌های موفق گذشته، او را تشویق کنیم تا آینده‌ی بهتری داشته باشد.

مشوق همسر خود باشیم.

زوج هايى كه يكديگر را تشويق و تحسين مى كنند به اعتماد به نفس يكديگر و افزايش علاقه بين شان كمك می كنند. پس همواره خالصانه همسرتان را در امورش تشويق كنيد.

آقایان بدانند

  • اگر دنیای زنانه را بشناسید و رازهای ارتباط با آنان را فرا گیرید. می توانید احساس خوشبختی کنید و آرامش و تسکنه را نیز به همسرتان هدیه دهید.
  • چون کوه استوار باشید. زنان هر قدر هم که قوی و مقتدر باشند، فطرتا نیازمند تکیه گاهی امن و مطمئنی از جنس مخالف می باشند. و غالبا همسرشان باید چنین نقشی را در زندگی شان ایفا کنند.
  • به همسرتان بفهمانید می توانید با کمی تدبر از پس همه مشکلات زندگی برآئید. همیشه و در همه حال همراه او خواهید بود و همگام با او پیش خواهید رفت. مثلا، به وقت اشتباه، پشت همسرتان را خالی نکنید بلکه خطاهای او را نادیده بگیرید و راهی برای حل آن بیابید.

خانم ها بخوانند

  • نوع لباسی که می‌پوشید، ظاهر زندگی‌تان و دستپخت‌تان توجه کنید. بی‌انگیزگی شما در رسیدگی به اوضاع خانه، خورد و خوراک و پوشش در همسرتان نیز تاثیر می‌گذارد.
  • سعی کنید سر شوهرتان داد نزنید شوهرتان میتواند به تنهایی با همه چیز مبارزه کند ولی نمیتواند داد و فریادهای شما را تحمل کند.
  • همسرت رو در معاشرت با والدینش محدود نکن تا مجبور نشه بین اونها و تو یکی رو انتخاب کن. کاری کن جایگاه تو منحصر بفرد بشه. روزى كه همسر شما روى والدين خود پا گذاشت زياد هم خوشحال نباشيد. چون دير يا زود روى شما هم كه شريك زندگى او هستيد پا خواهد گذاشت.
  • وابستگی زن تا حدودی به همسرش لازم است تا اقتدار مرد حفظ شود. ولی زمانی که این وابستگی جنبه افراطی داشته باشد، باعث کمرنگ شدن روابط میان آنها خواهد شد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *