تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

محدودیتها را کنار بگذارید.

محدودیتها را کنار بگذارید.

خداوند از شما میخواهد محدودیتها را کنار بگذارید. به این منظور ابتدا باید از شر فکرهای ویروسی خلاص شوید. آنها را از ذهنتان پاک کنید . اگر شما بتوانید ذهنتان را از نو برنامه ریزی کنید، تمام محدودیتها و کمبودها را کنار میزنید و فراوانی و ثروت را وارد زندگیتان خواهید کرد. ذهن خود را از هرگونه افکار منفی پاک کنید و آماده دریافت لطف و رحمت خداوند باشید.

هنگامی که کارل لوئیس برای مسابقات المپیک آماده میشد، همه متخصصان میگفتند هرگز کسی قادر نیست بیش از ۴۰ فوت پرش داشته باشد. براساس محاسبات علمی دانشمندان، هیچکس قادر به چنین پرش زیادی نیست. یک روز خبرنگاری از کارل لوئیس پرسید که نظرش درباره گفته متخصصان چیست؟او در جواب گفت : « بله، من نظر آنها را شنیده ام، اما من به حرف آنها اهمیت نمیدهم». در همان سال، او در مسابقات المپیک رکورد ۴۰ فوت را شکست.

محدودیتها را کنار بگذارید.

آیا شما اجازه میدهید حرفهای منفی دیگران توانایی عظیم شما را محدود کند؟ چرا شما همانند کارل لوئیس حرفهای منفی دیگران را نشنیده نمیگیرید؟ حرف آخر را خداوند میزند. او هرگز وعده ای به شما نمیدهد و رؤیایی را در قلب شما قرار نمیدهد، مگر اینکه بداند شما قادر به انجام دادن آن هستید. تمام گفته های افراد منفی باف را از ذهنتان پاک کنید. گفته های ناامید کننده را پاک کنید. گزارشهای منفی را نادیده بگیرید. چه کسی گفته است شما نمیتوانید موفق شوید؟ چه کسی گفته است شما دانشجوی ضعیفی هستید؟ چه کسی گفته است شما به اندازه کافی باهوش نیستید؟

استفاده از جملات مثبت

من به شما اطمینان میدهم چنین کلماتی هرگز از جانب خالق شما نیستند. اینها تنها افکاری ویروسی هستند که ذهن شما را مسموم کرده اند. هرگز اجازه ندهید کسی برای شما در زندگی حد و مرزی مشخص کند. شروع به برنامه ریزی مجدد ذهنتان کنید. در تمام طول روز به گفته های پروردگارتان درباره خود بیندیشید. با خود بگویید: «من برکت داده شده هستم. من سالم هستم. من با استعداد هستم. من با ارزش هستم. روزهای خوب و باشکوهی در انتظار من است».

اگر شما به این گفته من عمل کنید، من باور دارم و اظهار میکنم که هر فکر و ذهنیت محدودی که شما را از پیشرفت باز داشته است، از ذهن شما پاک میشود و شما دست به هر کاری که بزنید، چیزی جز ثروت و موفقیت نصیبتان نمیشود.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *