تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

مثبت اندیشی و اثرات آن

مثبت اندیشی و اثرات آن

مثبت اندیشی و اثرات آن بر روی زندگی و حتی بدن ما بسیار است . با توجه به اینکه ذهن قدرت بالایی دارد مثبت اندیشی در بسیاری از مواقع غیرممکن ها را ممکن می کند.

مثبت اندیشی و اثرات آن

طبق تحقیقات، نگرش و تفکرات ما تکلیف آینده مان را مشخص می کند. به این معنی که مثبت اندیشی می تواند زمینه های اتفاقات مثبت در زندگی ما را فراهم کند. در زیر به چند مورد از اثرات مثبت اندیشی اشاره شده است:

مثبت بودن قدرت تمرکز شما را بالا می برد

مثبت اندیشی باعث می‌شود حواستان به حواشی، منفی بافی‌ها و پیش‌آمدهای جزئی که باب میلتان نیستند پرت نشود و در نتیجه تمامی تمرکزتان رو مسیر اصلیتان قرار می‌گیرد.

نگرش مثبت باعث تقویت اعتماد به نفس‌تان می‌شود

مثبت بودن نقاط ضعف و چیزهایی که باعث آزارتان می‌شود را برایتان کمرنگ کرده و در نتیجه باعث بالا بردن اعتماد به نفس شما می‌شود.

مثبت اندیشی، فرصت‌های زندگی‌ات را نمایان می‌سازد

تا زمانی که درحال غر زدن و گله کردن از زمین و زمان و خلاصه منفی‌بافی باشی، نمی‌توانی فرصت‌های زندگی‌ات را که راه رسیدن به موفقیت هستند را ببینی و قابلیت تشخیص آن‌ها را نداری.

با مثبت اندیشی به خود باوری می‌رسید

مثبت اندیشی استعدادها و توانایی‌هایتان را برای شما آشکار می‌سازد  و باعث می‌شود به خود اعتماد داشته و به خودباوری برسید.

نگرش مثبت نقطه تحمل را بالا می‌برد

مثبت فکر کردن مانند یک محرک برای کارایی و قدرت شماست. اگر مثبت اندیش باشید کارها برایتان آسان تر و قابل حل‌تر می‌شود.

مثبت اندیشی باعث جلب اعتماد دیگران می‌شود

در قسمت بالا به تاثیر مثبت اندیشی در کشف توانایی‌ها و در نتیجه خودباوری و  بالا رفتن اعتماد به نفس اشاره شد. زمانی که شما به خودباوری برسید و اعتماد به نفس داشته باشید، دیگران نیز راحت‌تر می‌توانند به شما اعتماد کنند و مسئولیت های بزرگتری به شما بسپارند. در نتیجه می‌تواند باعث ارتقا جایگاه شما در کار و یا خانواده و …شود.

کلید طلایی خوشبختی در همه زمینه‌ها:

“نفوس بد نزن”، “بد به دلت راه نده”، “لفظ بد نیا”، “منفی نباش”، “هر چی فکر کنی همون میشه”، “مثبت فکر کن”، “مثبت باش”

و از عبارات مثبتی چون: “من میتوانم”،  “من قادر هستم”، “چنین چیزی ممکن است و از عهده انجام آن بر می آیم”، “چقدر این کار برایم لذت‌بخش است” و… استفاده کنید و همواره شادی، قدرت و موفقیت را در وجود خود زنده نگه دارید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *