تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

مایه‌ ی آرامش در زندگی چیست؟

مایه‌ ی آرامش در زندگی چیست؟

مایه‌ ی آرامش در زندگی چیست؟ زن در خانه مایه‌ی آرامش است. مایه‌ی آرامش مرد، و مایه‌ی آرامش فرزندان، دختر و پسر. اگر خود زن برخوردار از آرامش روانی و روحی نباشد. نمی‌تواند این آرامش را به خانواده بدهد.

مایه‌ ی آرامش در زندگی چیست؟

زنی که مورد تحقیر قرار بگیرد، مورد اهانت قرار بگیرد، مورد فشار کار قرار بگیرد، نمی‌تواند کدبانو باشد. نمی‌تواند مدیر خانواده باشد. در حالی‌ که زن، مدیر خانواده است. این مسئله‌ی اصلی است. این یکی از آن اصلی‌ترین مسائل است. که خب در محیط زندگی ما چه محیط‌ های قدیمی ما، چه محیط‌ های جدید ما چندان مورد توجه قرار نگرفته است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

خانم های عزیز بخوانند

در گوشی یک نکته ای رو می خوام بهتون تقلب برسونم. یک زن باید از اینکه باعث شود یک مرد احساس کند دچار اشتباه شده است اجتناب کند. این در همه ی موارد صدق می کند و جزء سیاست های زنانه است. سعی کنید همیشه همسر خودتون رو یک سوپر من خطاب کنید و بهش این حس رو القا کنید. حتی اگر از درون باورش ندارید بعد از مدتی اثرات فوق العاده ی این تکنیک رو خواهید دید.

نکته مهم در زندگی

یک نکته‌ی مهم اینکه اگر هدیه‌ ای از سمت همسرتان دریافت می‌کنید هیچ وقت از همان اول شروع به انتقاد نکنید. چرا رنگ قرمزش را نگرفتی؟ کوتاه ترش را نگرفتی؟ چرا فلان مدل را نگرفتی؟ و….

اخلاق اسلامی حکم می‌کند که با کمال میل هدیه‌ ی همسرتان را بپذیرید. سعی کنید حتی اگر خوشتان نیامد از آن استفاده کنید تا نتایج آن را ببینید. هیچ وقت هدیه‌ ی همسرتان را به کسی نبخشید. فکر اینکه بخواهید بروید مغازه و آن را تعویض بکنید را از سرتان بیرون کنید. با کمال میل و با هیجان، هدیه‌ی همسرتان را قبول کنید. این رفتار، شما را به شدت محبوب می‌کند. حتی اگر روزی همسرتان فهمید که برخی خصوصیات این هدیه، مورد پسند شما نبوده به او بگویید بخاطر علاقه‌ ام به تو از آن استفاده کردم و چون انتخاب تو بود برایم شیرین و لذت‌بخش بود.

همسر خود را در آغوش بگیرید

آغوش‌ گرفتن‌ همسر باعث کاهش فشارهای روانی میشه. از دیدگاه فیزیولوژیک بغل کردن باعث ترشح هورمون‌هایی در بدن میشود کـه به نوبه خود عملکرد‌های مثبتی در ذهن پدید می‌آورد کـه بـه کاهش استرس و فشار عصبی کمک می کند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *