تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

عشق بازی با همسر در رابطه زناشویی

عشق بازی با همسر در رابطه زناشویی

در این مقاله می خواهیم درمورد عشق بازی با همسر در رابطه زناشویی صحبت کنیم و توضیح دهیم چرا عشق بازی با همسر قبل از رابطه جنسی ضرورت دارد.عوامل ذهنی و مهارت های زندگی پس از ازدواج مهمترین عامل در ایجاد یک رابطه جنسی موفق هستند. یکی از این عوامل مهم که لزوما جسمی نیست و می تواند ذهنی نیز باشد عشق بازی با همسر است.

عشق بازی با همسر در رابطه زناشویی

زنان و مردان ویژگی های جنسیتی متفاوتی دارند. زنان به احساس امنیت و تعهد نیاز دارند در حالی که مردان بیشتر به تحریک پذیری دیداری. هم زن و هم مرد قبل از شروع رابطه جنسی نیاز به تحریک جنسی دارند. مردان باید به نعوذ دست پیدا کنند و زنان نیز باعث رطوبت در ناحیه تناسلی خود شوند. از این رو فعالیت های عاشقانه تحریک کننده ای وجود دارد که باید همیشه در رابطه زناشویی خود به یاد داشته باشند.

فعالیت های عاشقانه تحریک کننده

عشق بازی با همسر شامل موارد بسیاری می باشد. بسیاری افراد عشق بازی را تنها خلاصه می کنند به لمس های فیزیکی در  صورتی که عشق بازی لزوما جسمی یا فیزیولوژیک نیست.

در بسیاری موارد فعالیت هایی که تاثیر ذهنی دارند نیز نوعی عشق بازی محسوب می شوند و باعث تحریک جنسی همسر می شود. در ادامه به صورت خلاصه به تعدادی از این فعالیت های تحریک پذیر که عشق بازی با همسر نیز نامیده می شود اشاره می کنم:

عشق بازی با همسر قبل رابطه جنسی

  • پیاده روی دو نفر در پارک
  • مشاهده فیلم های عاشقانه
  • گفت و گوهای عاشقانه
  • تصویر سازی های عاشقانه و جنسی
  • بوسه های عاشقانه
  • در آغوش گرفتن یکدیگر
  • نوازش های آرام
  • نگاه کردن به چشم های یکدیگر
  • لبخند های عاشقانه

سخن آخر

عشق بازی با همسر در رابطه زناشویی باعث حفظ استحکام و سلامت رابطه می شود .همچنین به داشتن یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش کمک می کند. بدون یک رابطه عاشقانه و فعالیت های تحریک کننده عاطفی، رابطه جنسی رضایت بخشی نخواهید داشت. حتی اگر همسرتان نشان ندهد از رابطه جنسی با شما ناراضی است همچنان باید بدانید بدون عشق بازی قبل از رابطه جنسی، رابطه خود را به خطر می اندازید.

در آخر این نکته را باید به یاد داشته باشید که برای حفظ یک رابطه زناشویی خوب و سالم همیشه باید عشق بازی را بخشی از زندگی مشترک قرار دهید. عشق بازی با همسر می تواند در کاهش استرس و افسردگی های ناشی از مشکلاتی بیرونی به شما کمک کند. همچنین می تواند باعث جلوگیری از اختلافات، مشکلات و مسائل بیشتری شود که در رابطه زناشویی ممکن است با آن مواجه شوید.

 

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *