تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

شکرگزاری

شکر گزاری در قانون جذب

شکر گذاری و قدر دانی قانون جهانی است که به تمام زندگی شما احاطه دارد. طبق قانون جذب ، که تمام انرژی موجودات در جهان ، از تشکیل یک اتم تا حرکت سیارات را اداره میکند . همانند ها همدیگر را جذب می کنند . ثروتمند بودن یک احساس است . برای وارد کردن احساس ثروت به ارتعاش فعلی خود و به حباب ارتعاشتان ، آگاهانه رفتار کنید .

قانون جذب به همان صورت که آهنربا عمل میکند . می شود . یعنی  شکر گذاری در قانون جذب  ، آهنربا است . هرچه بیشتر شاکر باشید نعمت بیشتری جذب میکنید.

این یک قانون جهانی است

وقتی صبح بیدار می شوید . برای اینکه زنده و قوی هستید . برای روشنایی روز ، غذاها و لذتی که از زندگی میبرید . شکر کنید . اگر هیچ دلیلی برای شکرگزاری و تشکر نداشته باشید ، مشکل از شما خواهد بود .

تاریخ سرشار از چهره های سرشناس و مشهوری است که همواره شاکر بوده اند و تشکر کرده اند ، کسانی که موفقیتها و دستاوردهایشان آنها را در ردیف بزرگترین انسانهای که تا زمان خود زیسته بودند ، قرار داده است . مهم نیست چه کسی هستید . یا در حال حاضر در چه شرایطی هستید . معجزه ی شکر گزاری در  قانون جذب کل زندگی شما را تغییر خواهد داد .

همان طور که قدر دانی خود را بیان می کنیم . باید توجه داشته باشیم که بزرگترین قدر دانی این نیست که کلمات را بگوییم . بلکه بهتر است که با این قدر دانی زندگی کنیم .وقتی شروع به شمردن موهبت های خود کنید . تمام زندگی تان تغییر خواهد کرد . بهتر است هنگام نام بردن موهبت ها شمارش آنها از دستتان خارج شود . نه اینکه به خاطر شمردن مشکلات ، موهبت ها از ذهنتان خارج شوند .

تفکر درباره موهبت ها

به دقت درباره موهبت هایی که دارید و دیگران هم به مقدار زیاد از آنها را دارند ، فکر کنید . هرگز درباره بد شانسی هایی که در زندگی همه هست ، فکر نکنید .

قدر شناسی و شکرگزاری در قانون جذب بر تمامی ابعاد زندگی تان اثر گزار است . به شکل معجزه آسایی تمامی آن ابعاد را به بهترین شکل تغییر می دهد . وقتی عمیقا به شکر گزاری در قانون جذب فکر می کنید . میبینید که بهترین دوستتان است . او همیشه در کنار شماست . همیشه آماده است تا به شما کمک کند. هرگز شما را تنها نمی گذارد . به شما خیانت نمی کند. هر چه محکم تر به او تکیه کنید . بیشتر به شما کمک خواهد کرد . زندگی تان را پر بارتر می سازد .

براساس قانون جذب هر چیزی مشابه خود را جذب میکند . این یعنی وقتی شما برای یافتن راه حل ها شکرگزاری میکنید . آنچه برای حل مشکلات لازم است به طرف شما جذب میشود .  تمرکز بر مشکلات و کمبودها باعث تشدید آن می شود .

تئوری علمی

تحقیقات علمی نشان می دهد که وقتی شما قدر شناسی میکنید . با تمرکز بر قلبتان ، ضربان تپش قلبتان به گونه ای یکنواخت میشود . سبب بهبود سیستم ایمنی بدن و سلامتی تان خواهد بود . قدر شناسی به عمق احساسات بستگی دارد . هرچه احساس شما عمیق تر باشد موهبت های بیشتری را دریافت میکنید .

اولین نشانه های فیزیکی افزایش عمق احساسات شما آن است که احساس خاصی در قلب خود خواهید داشت . یا موجی از شادی و هیجان از بدنتان عبور خواهد کرد . چشمانتان پر از اشک می شود . بدون استثنا شما آرامش عمیقی را حس خواهید کرد که قبلا هرگز آن را تجربه نکرده اید .

منتظر مطالب بعدی ما در روان کلینیک باشید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *