تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

شکرگزاری باعث موفقیت در زندگی

شکرگزاری باعث موفقیت در زندگی

هر موقعیت منفی، خواه یک رابطه پر دردسر باشد یا نبود سلامتی یا مشکل کاری، ناشی از نبود سپاسگزاری به مدت طولانی است. اگر ما برای چیزهایی که در زندگی مان هست شکرگزار نباشیم، به صورت ناخودآگاه وجود آنها را برای همیشه تضمینی خواهیم دانست. همیشه مهیا دانستن چیزها مقدمه رخدادهای منفی است، چرا که در این شرایط ما از وجود آنها شکرگزار نخواهیم بود و کارایی نیروی قدرشناسی را در زندگی مان متوقف می کنیم. همانطور که شکرگزاری باعث موفقیت در زندگی ما می شود، تضمینی دانستن وجود چیزهای مختلف هم سبب نزول و افت میزان موفقیت در زندگی می شود.

شکرگزاری باعث موفقیت در زندگی

آیا برای داشتن سلامتی شکرگزار هستید؟ یا فقط وقتی متوجه سلامتی خود می شوید که به درد یا بیماری گرفتار می آیید؟ آیا هر روز برای کارتان شکرگزاری  می کنید یا فقط در زمان اضطرار به فکر آن می افتید؟ آیا برای حقوق و درآمد خود شاد هستید یا آن را یک چیز همیشگی و پیش پا افتاده می دانید؟ آیا زمانی که همه چیز خوب
پیش می رود، به خاطر کسانی که دوستشان دارید سپاسگزار هستید یا فقط زمانی که مشکلی پیش می آید با دیگران درباره آنها صحبت می کنید؟ آیا برای اتومبیلتان که به خوبی کار میکند شکرگزار هستید یا فقط هنگامی که از کار می افتد به فکر آن می افتید؟ آیا برای زنده بودنتان در هر روز سپاسگزار هستید یا زنده بودن خود را یک مسئله پیش پا افتاده میدانید؟

اثرات شکوه و شکایت کردن

تضمینی دانستن چیزها، به شکایت کردن و بروز افکار و سخنان منفی می انجامد، بنابراین وقتی شکایت می کنید، براساس قانون جذب، شما چیزهای بیشتری برای انتقاد و شکایت کردن در زندگیتان خواهید داشت! اگر نسبت به هوا، ترافیک، رئیستان، همسرتان، دوستان، غریبه ها، ایستادن در صفها، صورت حسابها، اقتصاد، قیمت اجناس، یا سرویسهای یک شرکت شکایت داشته باشید، شما شکرگزار نیستید و در واقع زندگی رویاییتان را با این شکایتها پس میزنید و به عقب میرانید.

حال میدانید که شکوه و شکایت کردن، کژاندیشی، بر زبان آوردن واژه های منفی و تضمینی دانستن وجود چیزهای مختلف از بروز رخدادهای خوب در زندگی شما جلوگیری میکند. حال میدانید که وقتی در زندگیتان کاری به درستی پیش نمیرود، شما به صورت غیرعمدی و ناخواسته به اندازه کافی قدرشناس نبوده اید.

اثرات مثبت شکرگزاری کردن

وقتی به اندازه کافی قدرشناس هستید، انرژیهای منفی از شما دور می شوند. هنگامی که قدرشناس باشید، سرزنش نمی کنید و نق نمیزنید. وقتی قدرشناس باشید، ناراحت نخواهید بود و احساسات منفی نخواهید داشت و بهترین خبر آن است که اگر اکنون در زندگی خود موقعیت بدی دارید، زیاد طول نخواهد کشید تا با استفاده از نیروی قدرشناسی آن را تغییر دهید. موقعیتهای منفی همانند دود از شما دور میشوند، درست مانند جهش شراره های آتش. ممکن است این کار نخست دشوار به نظر آید، شما باید به دنبال دلیلی برای شکرگزار بودن در موقعیت های منفی بگردید، مهم نیست که بدی وضعیت در چه حد و میزان است، شما همواره میتوانید دلیلی برای قدرشناسی پیدا کنید، به ویژه اگر بدانید که قدرشناسی تان شما را به شیوه ای فوق العاده از وضعیت بد می رهاند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *