تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

رابطه

رابطه نا موفق

نشانه رابطه نا موفق که رابطه ی شما آینده خوبی نخواهد داشت را بیان میکنیم .

فرد مقابل نمی تواند شخصیت اصلی شما را بپذیرد .

همه ی افراد دارای عادات مثبت و منفی زیادی هستند . یک شریک خوب تمام جنبه های شخصیتی شما را می پذیرد . اگر نامزد شما چیزهایی مانند طرز لباس پوشیدن یا شغلتان را دوست ندارد. وقت آن رسیده که این رابطه را تمام کنید . ناتوانی در پذیرفتن شخصیت فرد مقابل از بزرگترین مشخصه هایی است .که باید این رابطه را به پایان برسانید .

نمی توانید شخصیت او را بپذیرید .

پذیرفتن یکدیگر باید از جانب هر دو ی شما باشد . اگر نامزد شما شخصیتتان را دوست دارد . شما نیز باید با او همان گونه باشید . از خودتان بپرسید : آیا کارها و عاداتی در او وجود دارد. که نتوانید آن را تحمل کنید . از آن متنفر باشید ؟

در روزهای سخت همراه هم نیستید .

روابط با صمیمیت شادی ، خنده همراه اند . اما گاه در آن استرس ، روزهای بد و سخت نیز وجود دارد . در روزهای شادی و راحتی مسلما او را دوست دارید . اما در زمان سختی چطور ؟ در یک رابطه موفق شما باید از یکدیگر در روزهای سخت پشتیبانی کنید . نه اینکه از هم دور بمانید .

نیاز های شما را برآورده نمی کند .

فرد مقابل شما قادر نیست همه کاری برایتان انجام دهد . مثلا او نمی تواند در تمام ساعات روز با شما صحبت کند . با این وجود او باید نیاز های شما را برآورده کند . یک شریک خوب باید بتواند پس از یک روز سخت شما را بخنداند . برای شما عشق و حمایت کافی را تامین کند . اگر شما نتوانید . نیاز های خود را از او دریافت کنید . این رابطه نا موفق استمرار زیادی نخواهد داشت .

از لحاظ فکری یک جا نیستید .

شما فکر میکنید برای ازدواج با نامزدتان آماده اید . اما او هنوز دوست دارد کمی بیشتر مجرد بوده . سفرهای بیشتری را تنها برود . در اینجا با هم به مشکل خواهید خورد . اگر فکر می کنید . رابطه تان جدی شده است . بهتر است بنشینید . با او درباره ی برنامه ی آینده ی خود صحبت کنید . داشتن علایق متفاوت تقصیر هیچ یک از شما نیست . اما حق هر دوی شماست . بدانید که مسیر مشترک برای آینده ی خود ندارید .

شما برای رابطه تلاش می کنید او نه .

روابط چیزی هستند که شما ایجاد می کنید . هر دو طرف باید در این بین کارهایی انجام دهند . گاهی این تلاش ها از جانب یکی از این دو طرف بیشتر است . این کار می تواند مشکل ساز شود . هر دو فرد باید برای حفظ رابطه به یک اندازه تلاش داشته باشند . اگر توجه کافی نداشته باشید . رابطه شما منفی و ناسالم خواهد شد .

در اعتماد به هم مشکل دارید .

هر دو شما باید اعتماد کامل به یکدیگر داشته باشید . اگر به هر دلیلی او کاری کرده که اعتماد شما را از بین برده . باید سعی کنید او را ببخشید . همه چیز را فراموش کنید . بدترین تصمیمی که می توانید بگیرید. این است که بدون داشتن اعتماد به این رابطه ادامه دهید . اگر می بینید در نبودن نامزد خود دوست دارید گوشی او را بگردید . بهتر است این رابطه را به آخر برسانید . این بهترین گزینه برای شماست .

پتانسیل یک رابطه طولانی را نمی بینید .

یک رابطه موفق نیاز به زمان و تلاش زیادی دارد . بنابر این باید مطمئن باشید . که هر کار لازم برای ادامه رابطه خود را انجام می دهید . خواسته شما تنها ازدواج نیست . داشتن یک آینده خوب در کنار یکدیگر است . اگر فکر می کنید با هم آینده خوبی ندارید. وقت آن رسیده تا این رابطه نا موفق را به پایان برسانید .

برای داشتن یک ازدواج موفق می توانید از مشاوران مرکز بینا کمک بگیرید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *