تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

دلیلی کافی برای خندیدن

دلیلی کافی برای خندیدن

خندیدن خیلی دشوار شده است. مردم به ندرت می خندند و حتی وقتی می خندند، خنده شان حقیقی نیست. زندگی چنان که هست ، دلیلی کافی برای خندیدن است. خندیدن ساده ترین کار در دنیاست ، به شرطی که به آن مجال دهید. مردم می خندند، گویی به دیگران منت می گذارند و وظیفه ی خاصی را به انجام می رسانند.

نباید بخندید تا شخص دیگری را شاد کنید ، زیرا اگر خودتان خوشحال نباشید، نمی توانید هیچ کس دیگر را شاد کنید. باید به خودی خود به خاطر خود بخندید ، بی آن که منتظر دلیلی برای خندیدن باشید. اگر درون هر چیز را ببینید ، دیگر قادر نخواهید بود خنده را متوقف کنید.

دلیلی کافی برای خندیدن

همه چیز برای خندیدن مهیاست. چیزی کم نیست اما ما اجازه نمی دهیم. ما خسیس هستیم. در مورد خنده ، عشق و زندگی خساست به خرج میدهیم. وقتی بدانید می توان خساست را کنار گذاشت ، وارد بعد تازه ای می شوید. خنده یک آیین معنوی واقعی است و هر چیز دیگر فقط وهم و گمان است.

خنده طبیعی یا مصنوعی

امروزه استرس یکی از عوامل مشترک در اغلب بیماریهاست و از بیخوابی و افسردگی گرفته تا آسم ، بیماریهای قلبی و حتی سرطان همگی تابعی از استرس و اضطراب به شمار می آیند. پژوهشهای علمی زیادی نیز نشان میدهد که خندیدن ضمن کاهش هورمون های استرس در بدن به تقویت دستگاه ایمنی کمک میکند.

منتقدان این روش بررسیهای مختلفی در مورد خنده به اصطلاح مصنوعی و مقایسه آن با خنده طبیعی انجام دادند همچنین تحقیقات مختلفی در زمینه کیفیت خنده صورت گرفته است که همگی آنها نشان میدهد چه به صورت خودجوش بخندید و چه خودتان را به زور وادار به خنده کنید بدن مواد شیمیایی یکسانی تولید میکند. دانشمندان معتقدند کودکان روزانه حداقل چهارصد بار میخندند اما در سنین بالاتر افراد گاهی به سختی یکبار در طول روز میخندند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *