تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

دلایل ترک کارهای بزرگ

دلایل ترک کارهای بزرگ

دست کشیدن از کامل بودن واقعا سخت است و شروع کار برای خود واقعا شگفت انگیز است. دلایل ترک کارهای بزرگ چیست؟ آیا بینش جدیدی در مورد چگونگی انجام کارهای عالی دارید؟ آیا برای انجام کاری متفاوت نقشه ای دارید؟

دلایل ترک کارهای بزرگ

اگر چنین است، پس هدف خود را برآورده می کنید. اگر اینطور نیست، تغییری ایجاد کنید. نقشه هایتان را تغییر دهید، یا حتی به نقشه دیگری بروید. دلایلی که  ممکن است ایده کار بزرگ را کنار بگذارید و یا چرا نباید انجام دهید را در ادامه بیان میکنیم.

  • شما نیازی به نجات جهان ندارید.

شما باید یک تفاوت ایجاد کنید. میل به انجام کارهای عالی فراخوانی نیست که زندگی روزمره خود را رها کنید. لازم نیست شغل خود را رها کنید. از کسب درآمد دست بردارید. دوستان خود را رها کنید. یا پوشیدن لباسهای معمولی را کنار بگذارید. همچنین نیازی به راه اندازی یک جنبش جهانی، ندارید. اما این فراخوانی است برای انجام کارهای معنادارتر. چه کارهای بیشتری میتوانید انجام دهید که تفاوت ایجاد کنید. تعادل را تغییر دهید. تأثیر بگذارد، زیبایی را بیافزاید. وضعیت موجود را تغییر دهید. چیزی ایجاد کند که ارزش خلقت را داشته باشد. زندگی را بهبود بخشد. کارها را به جلو

حرکت دهد، ضایعات را کاهش دهد، مردم را درگیر کند یا اجازه عشق بدهد؟ لازم نیست همه آنها را انجام دهید. فقط یک مورد خوب خواهد بود. در حال حاضر فرصتهایی برای انجام هر یک از این کارها در اطراف شما وجود دارد.

  • کار عالی هم خصوصی و هم میتواند عمومی باشد.

 دریافت تشویق، بردن مدال یا دریافت تحسین که میگوید، آفرین! و گاهی اوقات کار عالی دقیقاً چنین شناختی را ایجاد میکند اما نه همیشه. کار بزرگ چیزی است که برای شما معنادار است – اغلب پاداش آن یک لحظه پیروزی خصوصی است. شما میدانید که کاری انجام داده اید که مهم است، کاری که سطح شما را کمی بالا می برد، کاری که به طرق خاصی شما را تحت فشار قرار داده است. اما دیگران آن را نمیدانند. در واقع، اگر به دنبال تحسین عمومی هستید، انجام کار عالی ممکن است بهترین مسیر نباشد.

  • کار عالی هم مورد نیاز است و هم مورد نیاز نیست.

چیزی که شما را به انجام کارهای بزرگ فرا میخواند، اغلب این احساس است که من دیگر نمیتوانم وضع موجودم را تحمل کنم و باید کار معناداری انجام دهم. من باید کار متفاوتی انجام دهم این یک احساس شخصی است که کاری باید انجام شود. وضعیت موجود را نمیتوان دیگر تحمل کرد، و اینکه شما باید کسی باشید که آن را تنظیم میکند. کار بزرگ در تقاطعی ظاهر میشود. جایی که آنچه در دنیای شما باید تغییر کند با آنچه برای شما مهم است مطابقت دارد. بیشتر سازمانها عمیقاً در ارائه کار خوب و حفظ آن چیزی که هستند (حفظ وضعیت موجود)، تلاش دارند، به طوری که حداقل وقفه در کار خوبشان به وجود نیاید.

یکی از دلایل ترک کارهای بزرگ این است که گاهی اوقات وقتی در حال انجام کارهای بزرگ هستید، این یک چیز باشکوه است. شما در آن منطقه جریان هستید که همه چیز به راحتی پیش می آید و زمان معلق به نظر میرسد. اما نه همیشه. این میتواند زمان عدم اطمینان باشد. زمانی که مطمئن نیستید به کجا میروید. دست به کار میشوید. این میتواند به این معنا باشید که خود را از روی زمین بلند کنید و بعد از اینکه اتفاق غیرمنتظره، کمی شما را در هم کوبید ادامه دهید. مواقعی وجود دارد که انجام کارهای بزرگ شما را آزمایش میکند. این نه تنها به مهارتها و استعدادهای شما نیاز دارد. بلکه به انعطاف پذیری و توانایی شما برای مدیریت خود نیاز دارد.

  • کار عالی یعنی انجام آنچه که معنی دار است. کار عالی این نیست که آن را به خوبی انجام دهید.

طنز ماجرا اینجاست: ارائه کارهای بد و کارهای خوب در سطح عالی اغلب آسان است. اما کار عالی کار جدیدی در مرز صلاحیت شماست، کاری که شما را درگیر میکند. زیرا متفاوت است و قبلا هزار بار آن را انجام نداده اید. بعید است که بتوانید آن را به طور کامل انجام دهید. وقتی میگویم “کار عالی”، من در مورد معیار تأثیر و معنا صحبت میکنم.

  • کار عالی میتواند یک لحظه طول بکشد. کار عالی میتواند یک عمر طول بکشد.

کار عالی میتواند در یک لحظه اتفاق بیفتد. این زمانی است که در بهترین حالت خود احساس میکنید، به یک پیروزی شخصی دست می یابید. اوج روزها یا هفته ها یا سالها تمرین. کار بزرگ همچنین میتواند پروژه ای باشید که در طول زمان توسعه می یابد. چیزی که شما آن را شروع کرده اید و آن را دیده اید. هر دقیقه از سفر کار بزرگی نیست، اما چیزی که به آن اضافه میشود این مهم است. کار بزرگ همچنین میتواند یک عمر طول بکشید. این میتواند تعهدی برای ایجاد تغییرات در خود و دنیای خود با کاری که انجام میدهید باشد، یا میتواند ارتباطی با علتی باشد که شما را به جلو می کشاند و به شما کمک میکند. همان چیزی باشید که میخواهید باشید. به نحوی، زمان میتواند برای تطبیق یک لحظه کاری عالی، هم کوچک شود و هم کشیده شود. این تعاریف همه درست است. همه آنها به یک اندازه مهم هستند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *