تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

خسته شدن و دلزدگی از همسر

خسته شدن و دلزدگی از همسر

اگر به دلیل اینکه تصور می کنید طرف مقابلتان بهترین مورد شما در این زمان می باشد .یا به دلیل اینکه دیگران می گویند این رابطه برای شما خوب است. وارد یک رابطه ی عاطفی شوید، به احتمال زیاد خیلی زود دچار خسته شدن و دلزدگی از همسر می شوید. 

با شروع هر رابطه ی جدید حتی اگر طرف مقابل با نیازهای شما سازگار نباشد هیجان هایی در ابتدای رابطه وجود دارد. این هیجان درست مانند همان هیجانی است که روزهای اول خرید یک ماشین تجربه می کنید، حتی اگر آن ماشین را واقعا دوست نداشته باشید. اما این هیجان ها از بین می رود و متوجه می شوید چیزی خریده اید که واقعا نمی خواهید و نیازهای شما کاملا متفاوت است.

خسته شدن و دلزدگی از همسر

بارها در مورد نیازهای برآورده نشده ی انسان ها صحبت کردیم اما هیچ وقت نگفتیم اگر با کسی که نیازهای شما را برآورده کند ازدواج کنید از او خسته نمی شوید. بله هیجان اولیه از بین می رود، اما شما یک واقعیتی را می دانید: شما با کسی هستید که می خواستید و این موضوع در زندگی تان همیشه باقی می ماند و از بین نمی رود.

نیازهای برآورده نشده برای مدت طولانی یکسان هستند و به همین دلیل خسته شدن از کسی یا چیزی که این نیازهای را برآورده کند سخت خواهد بود.و اگر حتی یکی از این نیازها به طور کامل برآورده شوند نیازهای دیگر شما را به طرف مقابل وابسته نگه می دارند.

همه چیز به انتخاب اشتباه برمی گردد

یکی از دلایل خسته شدن و دلزدگی از همسر بعد از ازدواج انتخاب اشتباه همسر است. اگر همسرتان را به دلیل فشار دیگران یا تمایل به ازدواج سریع انتخاب کنید احتمالا خیلی زود از او خسته می شوید.

اگر همسرتان را به گونه ای انتخاب کنید که واقعا با نیازها و خواسته های شما سازگار باشد دلزدگی و خستگی هیچ وقت اتفاق نمی افتد. هیجان اولیه ی رابطه از بین می رود اما بعد از آن متوجه می شوید با کسی هستید که واقعا می خواهید.

همراهان عزیز برای انجام مشاوره قبل از ازدواج و اطمینان از انتخاب درست می توانند با مرکز مشاوره بینا تماس بگیرند .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *