تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

خداوند برایت راهی گشود

خداوند برایت راهی گشود

ما هم در زمان سختیها به چشمان خودمان دیده ایم که خداوند راه هایی را پیش روی ما قرار داده است. تو فکر میکردی که کاملاً گیر افتاده ای، اما خداوند برایت راهی گشود .«او» باعث شد که فردی به تو نیکی کند. تو عزیزی را از دست دادی و با خودت فکر میکردی که دیگر هرگز خوشحال نخواهی بود، اما خداوند تو را از اندوه بیرون آورد. «او» عزای تو را به پایکوبی تبدیل کرد.

وقتی که با مشکلات روبرو میشوی و رؤیاهایت به ظاهر غیر ممکن می آیند و هر صدایی که می شنوی به تو میگوید که:« رؤیایت هرگز محقق نخواهد شد».

فقط به یاد بیاور.

به خاطراتت برگرد و پیروزی هایت را بازبینی کن. زمانهایی را که خداوند برایت راهی گشود، مجدداً در ذهنت زندگی کن.  به خاطر بیاور که «او» چگونه تو را در زمان مناسب، در مکان مناسب قرار داد و تو عشق زندگی ات را ملاقات کردی. به یاد آور که «او» چگونه زندگی تو را در آن تصادف نجات داد. به یاد بیاور که زمانی را که پزشکان تو را جواب کردند و گفتند که هیچ راهی برای بهبودی بیماری ات نیست، ولی تو اکنون زنده، قوی و تندرست هستی.

خداوند برایت راهی گشود

اگر میخواهی که بر مشکلات فائق آیی، اگر میخواهی که به بالاترین حد قابلیتها و توانایی های خودت برسی، باید یادآوری الطاف خداوند را بیاموزی. وقتی که دائماً به فضل خداوند در زندگی ات فکر میکنی، این که «او» چطور تو را محافظت کرده، از تو حمایت کرده و تو را بالا برده است، نه تنها ایمان در قلبت رشد خواهد کرد، بلکه همین نگرش به خداوند اجازه می دهد کارهای بزرگ را باز هم در زندگی تو تکرار نماید.

سخن آخر

ما باید به طور منظم پیروزی و دست آوردهای بزرگ را در زندگی مان مرور کنیم. به یاد بیاور زمانی را که فرزندت به دنیا آمد. آن یک معجزه ی عظیم بود. زمانی را که خداوند آن شغل را به تو عطا کرد به یاد بیاور، زمانی که فرد مناسبت را ملاقات کردی به یاد بیاور. این عادت را در خودتان به وجود آورید که کارهایی را که خداوند برایتان انجام داده است، همیشه به خودتان یادآوری کنید. این ها افکار بهتری هستند که شما را در آینده به جلو خواهند راند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *