تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

خانمها توجه میخواهند

خانمها توجه میخواهند

خانمها توجه میخواهند ،حتی اگر پیر باشند. در زندگی زناشویی، اندازه کاری که یک زن انجام می‌دهد مهم نیست. مشکل از جایی شروع می‌شود که زن احساس می‌کند کسی به او توجهی ندارد. وقتی مردها یاد بگیرند که چگونه باید به احساسات و نیازهای عاطفی همسرشان توجه کنند، زن‌ها نیز احساس آرامش خواهند کرد و از زندگی مشترک ‌شان لذت خواهند برد.

خانمها توجه میخواهند

وقتی زن از زندگی‌اش لذت می‌برد و قدر زحمات شوهرش را می‌داند، مرد هم در کمک به همسرش از چیزی دریغ نکرده و از اینکه می‌تواند نیازهای همسرش را برآورده و او را خوشحال کند، لذت می‌برد. از همسر خود تعریف کنید وقتى همسرتان لباس خود را عوض می‌کند. به او بگویید چقدر دوست‌ داشتنی شده. یا مثلا بگویید فلان رنگ چقدر به او می‌آید. چقدر خوب آشپزی می‌کند.  چقدر خوب صحبت می‌کند. یا چقدر زیبا می‌خندد.

بی توجهی مردان به نوع پوشش همسرشان و ظاهر شان باعث میشود زنان کم کم نسبت به ظاهر خود بی اهمیت شوند و احساس کنند که با بی ذوق ترین و بی تفاوت ترین مرد دنیا ازدواج کرده اند که هیچگاه زیبایی های همسرش را نمیبیند. این حس در خانم هایی که چهره ی زیبا و جذاب تری دارند خیلی شدید تر است. زیرا همیشه کسانی بوده اند که در اطراف آن ها به او بگویند زیبا است و از او تعریف کنند. اما حالا همسرشان هیچ توجهی به زیبایی و یا تغییر او به هنگام تعویض لباس تغییر رنگ موها آرایش و…نمیکند.

ارتباط صادقانه با همسر

بزرگترین اشتباه مریخی ها این است که به همسرشان نمی گویند که چقدر زیبا و جذاب هستند. اگر بدانند که شنیدن این جمله با قلب خانم ها چه میکند لحظه ای از گفتن این جمله غافل  نمیشدند. با همسرتان ارتباطی شفاف و صادقانه برقرار کنید. زنان راهکارهای زیادی دارند که می‌توانند به واسطه آن‌ها مردان را از نظر احساسی درگیر خود کنند. در حالی که برخی زنان می‌کوشند با نادیده گرفتن مشکلات و تظاهر به تغییر سبک زندگی نظر شوهرشان را به خود جلب کنند. برخی دیگر تلاش می‌کنند با استفاده از برقراری ارتباط، رابطه ای مستحکم ایجاد کنند. آن‌ چه را که می‌اندیشید در رابطه شما درست و یا نادرست است. صادقانه با همسر خود در میان بگذارید. با این کار این فرصت به وی می‌دهید تا انتظارات شما را درک کند و خود نیز آزادانه انتظارات و احساساتش را بیان کند. بدین‌ ترتیب فرصتی فراهم می‌شود تا هر دو شما رابطه دوستانه ‌تری برقرار کنید.

در مقابل شوهر خود با حالت افسرده و اخمو حاضر نشوید.

او را در موقع ورود به خانه با لبخند و شاد وخندان (و ترجیحا با بوسه) استقبال کنید و البته موفع رقتن هم با لبخند بدرقه اش کنید.از خوابتون بزنید و نگذارید مرد بدون صبحانه و بدرقه و لبخند و بوسه برود. کاری کنید مرد روحش بطرف شما و خانه پر بکشد .

مرد را از خانه فراری نکنید. خانه باید مأمن و مسکن و ملجأ مرد باشد. یعنی محل احساس امنیت و آرامش و آسایش و پناه مرد. البته برنده باز هم شمایید اگر خانه اینطور باشد مرد فدایی شما می شود. برخی دریغ از لبخند دارند شما نداشته باشید . زنها که مظهر قلب هستند باید لطافت و محبت و عشق را به خانه و جامعه پمپاژ کنند اینطوری قلب مرد را تسخیر می کنند .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *