تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

جمله منفی

جملات منفی شوهر

جملات منفی شوهر شما که ازدواج تان را ویران میکند . اگر شوهرتان مدام این ۶ جمله را میگوید ، ازدواج تان در خطر است . جمله های منفی به راحتی ازدواج هایی که سالیان سال ادامه داشته اند را ویران میکند .
اگر ارتباط و احترام بین شما و همسرتان ضعیف تر شده است . احتمالا نگران زندگی زناشویی تان شده اید . برای داشتن ازدواجی با دوام محکم و شاد ، سه چیز باید بین شما ماندگار باشد . ارتباط کلامی ، احترام متقابل ، تعهد .

 

جملات منفی شوهر

اگر شوهر شما مدام این جملات را به زبان می آورد . راحت با او در مورد احساسی که این جملات در شما ایجاد میکند . حرف بزنید . او باید درکتان کند . به احساسات و نظرات شما احترام بگذارد .

۱- حوصله ام سر رفته است .

گاهی اوقات ایجاد تغییر و وقفه در برنامه روزانه خیلی خوب است . از خودتان بپرسید که آیا از برنامه عادی تان رد رابطه راضی هستید . فکر میکنید شوهرتان راضی است .
خیلی مهم است که هرازگاهی برنامه ها و فعالیت های متفاوتی در رابطه تان داشته باشید . تا عشق تان قوی تر شده و ارتباط احساسی بین تان عمیق تر شود .

۲- تو هیچ وقت حرف های منو نمی فهمی . تو منو درک نمیکنی .

زنها و مردها به طریقی متفاوت فکر میکنند. به همین دلیل گاهی اوقات ارتباط بین یک زوج پیچیده می شود . اگر شوهر شما شکایت دارد که شما هیچ وقت حرف او را متوجه نمی شوید . درکش نمیکنید . وقت بگذارید و خوب به حرف هایش گوش کنید . خوب گوش کردن برای دوام هر رابطه ای اهمیت دارد .

۳- تو هیچ وقت عوض نمی شی .

تغییر سخت است .اما اگر شوهر شما مدام شکایت دارد . که شما قادر به عوض شدن نیستید . با او در مورد اینکه چرا کارهایی که مورد پسند او نیست را آنطور انجام می دهید . حرف زدن در مورد این موضوعات و استدلال منطقی شما باعث خواهد شد که درکتان کند .

۴- تو چرا مثل ….. نیستی .

مقایسه کردن روابط را ویران میکند . اگر شوهر شما مدام شما را با مادر ، دوستان ، خواهر ها یا زنان دیگر مقایسه میکند . یعنی به آنچه هستید ارزش نمی گذارد . به این وضعیت خوب فکر کنید . تصمیمی بگیرید که برای سلامتی و خوشبختی تان بهتر باشد .

۵- تو دیگه اون آدمی که من عاشقش شدم نیستی .

تغییرات فیزیکی ، احساسی و عقلانی با گذشت زمان ایجاد می شود . اگر شوهرتان مدام از این جمله استفاده می کند . متوجه نیست . خودش هم دیگر آن فردی که شما عاشقش شده بودید نیست . غیر ممکن است .که در طول سال ها هیچ تغییری نکنید . برای داشتن ازدواجی موفق هر دو باید کنار هم رشد کرده . تغییر کنید . به عنوان یک زوج به این تغییرات همدیگر احترام بگذارید .

۶ – هر چی تو بگی درسته . هر جور خودت دوست داری .

این عبارت نشان دهنده فقدان علاقه به کارهای شماست . دلیلش این نیست که شما بر رابطه مسلط هستید. او تابع نظرات شماست . دقیقا برعکس . این رفتار ادامه دار نشاندهنده فقدان علاقه و هیجان در ازدواج شماست . رمز داشتن ازدواجی موفق رسیدگی به مسائل جزیی و کوچک نیست . بلکه اعتماد کردن به هم و حرف زدن با همدیگر است . برای حل مشکلاتتان با همدیگر وقت بگذرانید . تا بتوانید زندگی شاد را کنار هم تجربه کنید .

برای یافتن راه حل های مقابله با جملات منفی شوهر میتوانید با مرکز مشاوره بینا تماس بگیرید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *