تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

جلب احترام دیگران برای همسر

جلب احترام دیگران برای همسر

اولین قدم برای جلب احترام دیگران برای همسر اینست که خودتان به او احترام بگذارید. چنانچه همسرتان با رفتار یا گفتارش باعث آزردگی شما شده است، او را ببخشید. هر گاه اختلافی به وجود آمد، گذشته‌ها را به رخ او نکشید بخصوص اگر از آن اظهار پشیمانی کرده بوده.

جلب احترام دیگران برای همسر

اگر هر کدام از زوجین کاستیهای خود را قبول کند و در صدد رفع آن برآید زندگی زناشویی شیرین میشود البته نباید از درک همسر از کاستیهایش سوء استفاده کرد. زن و شوهر از مسخره کردن یکدیگر و گفتن سخنان طعنه‌آمیز و دو پهلو جداً پرهیز کنند.

به مشکلات حمله کنید نه به همدیگر

هیچ مردی از زن افسرده و غرغرو خوشش نمی آید. سعی کنید همیشه سرحال باشید بانوی محترم. وقتی کاری برای همسرتان انجام می دهید، نباید از او انتظار یا توقع داشته باشید کارتان را جبران کند، زندگی مشترک یک معامله نیست. مرد باید همسرش را ببوسد در آغوش بگیرد و از هیچ روشی برای ابراز محبت دریغ نکنند

وقتی همسرتان با شما درد دل می‌كند و راز دلش را با شما در میان می‌گذارد، احساساتش را بپذیرید و به او نگویید كه اسرار درونش ناخوشایند و بی‌رحمانه است‌. همسر خود را به چشم یك شی‌ مسئول ننگرید. بلكه به شخصیت وجودی او احترام بگذارید.

راز زندگی زناشویی موفق

در سراسر زندگی، از جمله در زندگی خانوادگی، بکوشید به نقاط مثبت، موهبت و نعمت‌هایی که در اختیار دارید بیندیشید نه به اموری که در اختیار ندارید.

رازدار باشیم

مقایسـه نکنیم

مــدام غـر نزنیـم

مستقلا تصمیم‌گیری نکنیم

به یکدیگر احترام بگذاریم،  مخصوصا در مقابل دیگران

حرمت یکدیگر را حفظ کنید.

توی دعواهاتون حرمت‌های همدیگه رو حفظ کنید و از مرز بعضی از کلمات و جملات خارج نشوید. اگر خط قرمز رو رد کنید، فاتحه رابطتون رو باید بخونید. جبران این بی‌ حرمتی‌ها خیلی زمان میبره. مواظب باشید. یادتون باشه برای دوام زندگیتون همیشه به همسرتون «حال و احساس خوب» بدید. حال و احساس خوب یعنی چی؟ یعنی احساس کنه که مهمه، ارزشمنده و بهش نیاز دارید. یعنی در کنار شما آرامش داشته باشه و همش نگران نباشه که نکنه الان بهش یه گیری میدید. حس استقلال خودش رو حفظ کنه و یه موجود وابسته نباشه. احساس امنیت داشته باشه. بدونه که در هر شرایطی چه خوشی و چه ناراحتی یک تکیه گاه

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *