تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

تو نمی‌توانی این کار را بکنی

تو نمی‌توانی این کار را بکنی

در زندگی زمان هایی پیش می آید که انگار هر صدایی به شما میگوید: « تو نمی‌توانی این کار را بکنی ،عمراً کار نخواهد کرد، هرگز نخواهی توانست از پس این مشکل بر بیایی». این ممکن است صدای اطرافیان شما باشد، منتقدها، منفی بافها یا میتواند صرفاً صداهای درون ذهن خودتان باشد، افکاری که تلاش میکنند شما را بی انگیزه کنند.

حتی اگر دشمن شروع به بازپخش تمام ناکامی های گذشته ی شما، بازپخش تمامی مواردی که به هدف نزده بودید و بازپخش تمام ناامیدی های شما کرد، متعجب نشوید. شما باید انتخاب کنید که آن را نادیده بگیرید و انتخاب کنید که یک گزارش بهتر را باور کنید. اگر با خداوند همسو شوید و اجازه ندهید که آن حواس پرتی ها شما را از مسیر منحرف کنند، خداوند شما را به جایی که خودش برایتان در نظر گرفته است خواهد برد.

پیروزی در تفکر شما آغاز میشود

دوست من، اولین جایی که ما پیروزی را از دست میدهیم، در فکر کردن خودمان است. شما ممکن  است حس کنید که همین الآن، انگار هشتاد هزار صدا علیه شما فریاد میزنند و میگویند:« این مشکل هرگز درست نخواهد شد. این مسئله بیش از حد بزرگ است. بهتر است که با همین شرایطی که داری کنار بیایی». دستت را دراز کن. به آن افکار منفی بگو: «با دستم صحبت کنید». اگر آنها بخواهند که اتاقی اجاره کنند، به آن ها علامت “ظرفیت تکمیل است” را نشان بده.

اگر افکارت را روی آن چیزی که خداوند میگوید متمرکز نگاه داری، بر مشکلات غلبه خواهی کرد و رؤیاهایت را محقق خواهی نمود. اگر روز و شب بر روی کلام خداوند تفکر و مراقبه کنی، حتماً کامیاب خواهی شد و به موفقیت بزرگ دست خواهی یافت.

تو نمی‌توانی این کار را بکنی

در حال حاضر در ذهن شما چه افکاری در حال گذر است؟ بر روی چه موضوعی تفکر و مراقبه می کنید؟ تصمیم بگیرید که افکارتان را روی آن چه که خداوند میفرماید ثابت نگاه دارید. «من قوی هستم. من با استعداد هستم. من خلاق هستم. من مشمول الطاف الهی هستم  ». باورهایی نیروبخش را در ذهن خود حک کنید به خاطر داشته باشید که در نهایت شما همان چیزی خواهید شد که باور دارید. وقتی که هر روز صبح از خواب بلند می شوید، ذهنتان را در جهت صحیح تنظیم کنید. روی مشکل تفکر نکنید. روی وعده ها تفکر کنید. بیاموزید که با فکر کردن، خودتان را شاد کنید. با فکر کردن خودتان را به آرامش برسانید. با فکر کردن خودتان را پیروزمند کنید. پیروزی در تفکر شما آغاز میشود.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *