تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

تلاش نکن خانمتان تغییر کند.

تلاش نکن خانمتان تغییر کند.

تلاش نکن خانمتان تغییر کند. او یه شخصه نه یه شیء. سعی نکن یک کمی بهش اضافه، یا کم کنی. تو با تغییر خودت می تونی به کمال او کمک کنی. دست هم رو بگیرید و تو چشماش با مهربانی نگاه کنید و از اینکه در کنارتون هست احساس رضایت کنید.

تلاش نکن خانمتان تغییر کند

دلیل عاشق شدنتان را به خاطر بسپارید. هر از چند گاهی، وقتی از دست او ناراحت و عصبانی هستی، یه قدم به عقب بردار. زنی که عاشقش شدی رو بخاطر بیار. همون زن، تو اتاق بغلی نشسته، اون که باهاش ازدواج کردی. او منتظرته. سیگار نکشید. یا لااقل بیرون از منزل بکش ، راستی بوی سیگار دهانت را چکار می کنی.

از جاتون بلند شوید

فکر نکن وقتی از روی لیست خانم خرید می کنی، خریدهای مغازه رو جابجا می کنی، آشغالها رو دم در می گذاری …، لطف می کنی. اینا اسمشون زندگیه. تو هم یه بازیگری نه یه تماشاگر. این طور نباشه که فقط کف بزنی. فی البداهه باشید. اون رو با چیزهای کوچک غافلگیر کن: شام، هدیه، یه کارت ناقابل. اون فقط می خواد بدونه که به او فکر می کنی و احساسش می کنی.

صـفاتی کـه خانـم‌ها از آنهـا بیزارنـد

بدترین صفاتی که یک مرد می‌تواند داشته باشد و بیشتر خانم‌ها از آن بیزارند، عبارت است از نجیب نبودن و لاف زنی. همه خانم‌ها از مرد دروغگو و لاف زن متنفرند. بیکاری، بی ‌ارادگی و دمدمی مزاجی جزو بدترین صفات یک مرد است. همچنین خانم‌ها از مرد خسیس، گوشه‌ گیر و منزوی، رنجور، بدبین، شکاک و وسواسی خوششان نمی‌آید.

مردی که همواره خود را به مریضی بزند و همسر و فرزندان را در مشکلات تنها بگذارد ایده آل هیچ زنی نیست.  زورگویی و سلطه جویی نیز جزو صفات ناپسند برخی آقایان است که خانم‌ها از آن بیزارند.  بسیاری از خانم‌ها هم از وابستگی همسرشان به خانواده، برادر، مادر، دوست یا یک آشنا در زندگی مشترک رنج می‌کشند و از این که همسرشان اعتماد به نفس کافی ندارد، دلخور هستند.  به این ترتیب بدیهی است که خانم ها همسر وابسته و بدون اعتماد به نفس را نمی‌پسندند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *