تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

برای مقابله با عشق یک طرفه چه کنیم؟

برای مقابله با عشق یک طرفه چه کنیم؟

بیشتر افراد در عشق یک طرفه با این امید که روزی بتوانند به هر قیمتی به وصال محبوب برسند روزگار می گذرانند؛ اما در حقیقت این امیدها خیلی سخت به واقعیت می پیوندند .در این مقاله بیان می کنیم برای مقابله با عشق یک طرفه چه کنیم؟

اهدافتان را بازشناسایی کنید

قبل از شروع شدن این رابطه به چه کارهایی علاقمند بودید ؟ به آنها فکر کنید و آنها را به صورت هدف برای خودتاندر نظر بگیرید. اولویت بندی کنید و با زمانی مشخص دست به کار بشوید .

حقیقت را بپذیرید

اگر تصورشما این بوده که محبوب تان دوستتان دارد .اما یک هفته از شما بی خبر است .به این معنی است که او علاقه ای به شما ندارد. اگر واقعیت را بپذیرید و قبول کنید .که محبوب تان علاقه ای به شما ندارد،.مسیر درستی انتخاب کرده اید . اگر همیشه احساس خود را به طرف مقابلتان نشان دهید .در او احساس برتری ایجاد می شود.

هنر و درد و دل کردن برای کنار گذاشتن عشق یک طرفه

با نزدیکان تان که در رابطه ی عاطفی خود دچار مشکل شده اند .درباره ی احساسات تان صحبت کنید . از آنها درباره اینکه چگونه به زندگی ادامه دادند و.برای خلاص شدن از این رنج چه کردند ، سوال کنید . اما اشتباه رایجی وجود دارد این است .که شخص شکست خورده از صحبت مداوم درباره ی شکست عاطفی خود لذت می برد.

راهکارهای خلاص شدن از عشق یک طرفه

خودتان را دوست داشته باشید

همه افراد وقتی غرق افکار منفی خود هستند.از خود غافل می شوندواحساس رنج می کنند . شاید تصمیم بگیرید .با صدمه زدن به خود کاری کنید .که محبوب تان متوجه رنج شما شود .اما او متوجه نخواهد شد . با این کار به خودتان آسیب می زنید.پس از همین الان به فکر سلامت خود باشید و.سراغ کشیدن سیگار یا مصرف الکل نروید ، خرید بروید . لباس های جدید بخرید. مدل مو هایتان را عوض کنید و…

ورزش برای حفظ تعادل عاطفی

برای حفظ تعادل عاطفی ورزش کنید .از افکار منفی خود خلاص شوید. هر روز به کلاس های ورزش و تناسب اندام بروید. اسب سواری یاد بگیرید. آهنگ مورد علاقه ی خود را پخش کنید و برقصید.

رهایی از عشق یک طرفه با این روش ها

برای شکست عاطفی خشمگین نشوید

به خاطر شکست های عاطفی که در زندگی دارید .از محبوبتان و جنس مخالف تان متنفر نشوید .باور کنید زندگی روی خوشش را به شما نشان می دهد. پس برای محبوب تان آرزوی بدبختی نکنید .زیرا او نمی تواند به خاطر شادی شما زندگیش را تباه کند.

رویا پردازی نکنید

خودتان را در رویاهایی که هیچ امیدی به آن ها نیست غرق نکنید .منتظر نمانید تا محبوب تان هم به شما علاقمند شود .علاقه نداشتن محبوبتان را برای خودتان توجیه نکنید .زیرا حقیقت آن است .که هیچ کسی آنقدر خجالتی نیست .که نتواند علاقه اش را به شما نشان دهد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *