تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

افکار و احساسات منفی

ویژگی مشترک همه انسانها ، آرزوی شاد بودن است . به بیانی بسیار ساده ، شادی از نبود افکار و احساسات منفی برمی خیزد .

جایی که هیچ احساس منفی نباشد .

خارج کردن افکار و احساسات منفی

همه ی ما طبیعتا در طول روز دچار حمله افکار و احساسات منفی می شویم . گفتگوهای ذهنی که درون ذهنمان شروع می شو د . اغلب آنها را زبان نمی آوریم مثل : هرگز نمی توانم به هدفم برسم . چقدر استرس دارم . همیشه عصبانی و نگرانم . همیشه خسته ام .

این جملات منفی و بدبینانه تلقین هایی هستند که در ضمیر نا خود آگاه ما شکل می گیرند . ذهن ما را برنامه ریزی می کنند که در همین جهت حرکت کنیم .

افکار و احساسات منفی را از ذهنتان بیرون کنید . با نگاه کردن به آینه عقب نباید زندگی کنیم و خودمان را پایین بیاوریم . با پشیمانی زندگی نکنیم . در مورد گذشته کاری نمی توانیم انجام دهیم . اما در مورد حال و آینده می توانیم کاری انجام دهیم .

۹۰ % افراد خواسته ها و آرزوهایی مثبت دارند . اما منفی فکر می کنند . اندیشه های منفی شان آنها را در فرکانس پایین قرار می دهد . طبق قانون جذب اتفاقات منفی را به خود جذب می کنند . هیچ چیز به ذات خوب یا بد نیست . تفکر با آن چنین می کند . نگرش بیش از استعداد عامل رشد است . هر چه مثبت تر و سازنده تر باشیم . هر چقدر افکار مثبت و خوش بینانه تری جای افکار و احساسات منفی در ذهن خود قرار دهیم . تسلط و اثر گذاری بیشتری روی دیگران می توانیم داشته باشیم ، دستمزد بیشتری می گیرید . ارتقا می یابید .

دوعادت بد که افراد پرورش می دهند

۱- خودشان را به دلیل اشتباهاتی که در گذشته انجام دادند . سرزنش می کنند .

۲- بابت اتفاقاتی که در آینده فکر می کنند ممکن است برایشان رخ دهد . کلی افکار منفی در ذهن خود پرورش میدهند .

در هر دو صورت افکار و احساسات منفی برای ما فایده ای ندارند . باعث می شوند توانایی ، خلاقیت و آرامشی که برای رسیدن به هدف و رو به جلو حرکت کردن نیاز داریم را از ما بگیرند . شما می توانید با تغییر نگرش خود راه بیرون کردن افکار و احساسات منفی و طریقه برخورد با آن را یاد بگیرید . هنر شاد بودن این است که با هر چیزی که داری احساس رضایت کنی . برای شاد بودن به دنبال دلیل نباش . افکار و احساسات منفی را از ذهنت خارج کن و زندگی را جشن بگیر .

همراهان میتوانند جهت فراگیری تکنیک های مثبت اندیشی و خارج کردن افکار منفی با مرکز روان کلینیک همراه باشند .

 

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *