تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

آیا عشق با گذشت زمان تمام میشود

آیا عشق با گذشت زمان تمام میشود

آیا عشق با گذشت زمان تمام میشود ؟ بعضی ها فکر میکنند گذشت زمان می تواند عشق را محو کند . و به همین دلیل تن به ازدواج با کسی می دهند که هیچ علاق یا کششی نسبت به او ندارند .

اما اگر شما یک عاشق واقعی باشید و برای این موضوع هزار و یک دلیل داشته باشید آنچه با گذشت زمان از زندگی شما بیرون می رود عشق نیست بلکه هیجان و ساده انگاری ای است که ممکن است در ماه های اول رابطه شما را شجاع تر و ماجرا جو تر کند . و به شما این حس را بدهد که تنها عاشق روی زمین هستید اما کنار رفتن پرده هیجان از این حس موضوعی نیست که برای آن سوگوار باشید .

تعریف عشق در روانشناسی

عشق در تعریف روانشناسی وجودی به معنی احترام قائل شدن برای بودن در دنیای فرد دیگر است . نوعی پذیرش نا مشروط آن فرد ، اینکه طرف مقابل را به همان صورتی که هست قبول کنیم و دوستش داشته باشیم .

آیا عشق با گذشت زمان تمام میشود

در تقسیم بندی انواع عشق ، برخی عشق ها هرگز تضمین بر درست بودن رابطه نیستند اینکه عاشق شخصی می شین لزوما به این معنی نیست که اون فرد می تونه در بلند مدت شریک مناسبی باشه . عشق یک فرایند احساسیه با هم ساختن یک فرایند منطقی .

این دو همدیگر را به راحتی پوشش نمی دهند . ممکنه که ما عاشق کسی شویم و با ما به خوبی رفتار نکنه . باعث بشه احساس بدی نسبت به خودمون پیدا کنیم . برامون احترام متقابل قائل نشه و زندگیش بسیار در شرایط نا کارآمدی باشه طوری که شرایط زندگی ما رو هم تهدید کنه . شاید این در نظر شما متناقض و پارادوکس وار به نظر برسه ولی حقیقت داره .

عشق واقعی چگونه است

یک عشق واقعی می تواند با آرامش و روزمرگی هم همراه شود. در چنین شرایطی شما از همسرتان فاصله نگرفته اید بلکه به مراحل بالاتری از دوست داشتن رسیده اید . که با آرامش بیشتر و هیجان کمتر همراه است .

همراهان گرامی در صورتی که در جریان موضوعات و مشکلات عشق  قرار گرفته اید می توانید با مرکز مشاوره بینا تماس بگیرید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *