تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

آنچه دارید را بکار گیرید.

آنچه دارید را بکار گیرید.

ممکن است شما چیزی را که دارید، کوچک ببینید اما آن را از یاد نبرید. آنچه دارید را بکار گیرید. اگر شما همان چیزهایی را که خداوند به شما داده است به کار گیرید «او»
آنها را،  چندین برابر خواهد فرمود. « او» نه تنها رؤیاهای شما را تحقق خواهد بخشید، بلکه بسیار بیشتر از آنچه که بتوانید تصور کنید برای شما انجام خواهد داد.

من داستان خانم جوانی به نام (مری بتون) را مطالعه کردم. او در سال ۱۸۷۵ در کارولینای جنوبی، به عنوان پانزدهمین فرزند از یک خانواده با هفده فرزند متولد شد. پدر و مادر سیاه پوست او سابقا برده بودند. علیرغم اینکه تمام شرایط علیه او بود، او توانست که تحصیلات خوبی را پشت سر بگذارد و حتی به کالج نیز راه یافت. از زمانی که خودش یک دختربچه بود، همواره آرزو داشت که به بچه ها آموزش دهد. او یک دانش آموز ممتاز بود. نمی توانستی یک بانوی جوانی نیکوتر از او را ببینی. او از کالج فارغ التحصیل شد و درخواست خودش را برای اینکه یک واعظ مذهبی در آفریقا بشود ارسال کرد.

چند ماه بعد، او پاسخ تقاضانامه ی کاری اش را دریافت کرد مبنی بر اینکه درخواستش رد شده است. بنا بر برخی دلایل، او پذیرفته نشده بود. اما به جای اینکه سر جای خودش بنشیند و با خود بیندیشد که چقدر زندگی با او بد رفتار کرده است، او چنین رویکردی داشت که: من آن موقعیت کاری را دریافت نکردم. حتماً به آن نیازی نداشته ام. اگر آن شغل قرار بود که مرا از سرنوشتم باز دارد، خداوند هرگز اجازه ی وقوع آن را نمیداد.

آنچه دارید را بکار گیرید.

نهایتاً، مری بتون تصمیم گرفت که مدرسه ی خودش را باز کند. او هیچ پولی، یا ساختمانی، یا تجهیزات و لوازمی نداشت. او تعدادی جعبه ی مقوایی پیدا کرد و از آنها به عنوان میز تحریر استفاده کرد. او هر روز توت های قرمز را میچید و آب آنها را میگرفت تا دانش آموزانش از آن به عنوان جوهر قلم هایشان استفاده کنند. چند سال بعد، یک کالج محلی متوجه شرایط این مدرسه شد و از مری درخواست کرد که با آنها همکاری کند که نهایتاً منجر به تأسیس کالج بتون- کوکمن شد.

در سال ۱۹۳۶ ، رئیس جمهور (فرنکلین روزوِلت) او را به سِمت رئیس امور سیاهپوستان منصوب کرد و همچنین او را به عنوان مشاور رئیس جمهور در خصوص مسائل استخدام، آموزش و حقوق شهروندی سیاهپوستان در کابینه ی خودش تعیین کرد و با این کار، او اولین زن سیاهپوست آفریقایی-آمریکایی شد که به عنوان مشاور رئیس جمهور ایالات متحده ی آمریکا منتصب شده است.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *