تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

مردان جذب زنانی می شوند که :

تا به حال به این فکر کرده اید که کدام خصوصیات زنانه واقعا برای مردان جذاب هستند ؟ منظور از خصوصیات زنانه لزوما زیبایی ظاهری نیست . برخلاف تصور بسیاری از خانم ها ، اکثر مردان هنگام انتخاب همسر به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند .مردان جذب زنانی می شوند که دارای یک سری خصوصیات هستند .  اما این خصوصیات زنانه که مردان را به سوی خود جلب می کنند چه چیزهایی هستند ؟

مردان جذب زنانی می شوند که  در زندگی خود مستقل ،وفادار ، بالغ ، دارای اعتماد به نفس و مراقب خودش است .

  • مستقل و خودکفا است

زنان در زندگی امروز نسبت به زنان در قدیم از استقلال شخصیتی بیشتری برخوردارند . مهم است که ثابت کنید خودکفا هستید . این استقلال را در تمام طول زندگی مشترک حفظ کنید . یک مرد امروزی دوست ندارد همسرش بیش از اندازه به او وابسته باشد. به اصطلاح به او بچسبد . چنین چیزی باعث می شود که او احساس خفگی کند .

پس به جای اینکه خانواده و دوستان را به کلی کنار بگذارید و همه وقتتان را کنار همسر سپری کنید . همیشه در برنامه روزانه خود زمانی را برای فعالیتهای جداگانه و مخصوص به خود اختصاص دهید . یک رابطه خوب بر زندگی ما حکومت نمی کند . بلکه کیفیت آن را تقویت می کند .

  • صادق و وفادار است

در مورد علایق ، احساسات ، نقاط ضعف و حتی گذشته خود صادق باشید . ممکن است وسواس خاصی داشته باشید . در حال حاضر از یک بیماری رنج ببرید . ترس از دست دادن او نباید شما را به دروغ گفتن ترغیب کند . هر چیزی که ممکن است بعدها لو برود و او را نسبت به شما سرخورده کند ، باید صادقانه و شجاعانه بازگو شود .

هیچ چیز را پنهان نکنید مطمئن باشید اگر او به اندازه کافی دوستتان داشته باشد . نه تنها ترکتان نمی کند ، بلکه صداقت و شهامت شما را خواهد ستود . و چه بسا به شما کمک خواهد کرد .

  • مراقب خودش هست

این چیزی است که سابقه طولانی دارد و از زمان دورترین اجداد ما تا کنون تغییر نکرده است . مردان خانم هایی را می پسندند  که از ظاهر خود راضی هستند و به آن افتخار می کنند . منظور ما اصلا این نیست که ظاهری بی عیب و نقص یا شبیه به مدل ها داشته باشید . ظاهر همه چیز نیست . اما خانمی که به ظاهرش ، لباسش و نظافت خود اهمیت می دهد مطمئنا جذاب خواهد بود . یک آرایش ملایم ، یک عطر خوب و چیزهایی که برای داشتن یک زیبایی طبیعی لازم است ، اینها را فراموش نکنید .

  • اعتماد به نفس دارد

مطمئن باشید که روزهایی که زنان ظریف و ترسو مردان قوی را به خود جذب میکردند گذشته است . این روزها ضعیف و نیازمند بودن تنها سرزنش دیگران را برمی انگیزد . مطمئن باشید افراد مشهوری که در رسانه ها میبینید آنقدر ها که به نظر میرسد شجاع و قوی نیستند . آنها گاهی فقط تظاهر می کنند . پس به جای تمرکز بر نقاط ضعف . تواناییهای خود را گسترش دهید . از زبان بدن استفاده کنید . چون کمک می کند به داشتن اعتماد به نفس تظاهر کنید .تماس چشمی را فراموش نکنید . گاهی لبخند پیروزمندانه بزنید .

  • بالغ است و دیالوگ برقرار می کند

برخی خانمهای جوان دوست دارند با زبان کودکانه حرف بزنند . اتفاقا با این کار توجه طرف مقابل را جلب می کنند . اما مراقب باشید در این کار افراط نکنید . یک مرد امروزی از همسر خود انتظار دارد که توانایی برقراری یک مکالمه منطقی را داشته باشد . بیش از حد کودکانه رفتار کردن باعث سر خوردگی او می شود . ثابت کنید که فردی رشد یافته و منطقی هستید . در مورد موضوعات جالب صحبت کنید و با دقت به صحبت های او گوش کنید .

این یک حقیقت پذیرفته شده است که یک مرد امروزی نسبت به مردی که سی سال پیش زندگی می کرد از همسر خود توقعات بیشتری دارد . هرچند مردها با هم متفاوتند و معیارهای متفاوتی هم دارند . اما مردان جذب زنانی می شوند که پنج معیار بالا را دارند و اینها تقریبا مورد توجه همه مردان است .

همراهان گرامی میتوانند جهت آگاهی بیشتر و شرکت در کارگاههای آموزشی با مرکز روان کلینیک تماس بگیرند .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *