تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

شخصیت مردان

شخصیت واقعی مردها

کشف شخصیت واقعی مردها بدون نقاب و رسیدن به واقعیت طرف مقابل از دغدغه های قدیمی و همیشگی خانم ها بوده و هست . شناخت عمقی مردان مشکلات و سوءتفاهم های تان را کم میکند . باعث برقراری رابطه بهتر بین شما می شود . کشف رازهایی از دنیای پر پیچ و خم مردان و توجه به آنها نه تنها به شما در تصمیم هایتان کمک میکند .. بلکه با نگاهی تازه شما را وارد افکار و سیاست های مردانه می کند . حالا اگر روی معنی کارها و اخلاق همسرتان حساس شده اید چند نکته اساسی در مورد مردان را بشناسید .

کاسه ای زیر نیم کاسه است .

همه فکر می کنند وقتی همسرشان با جزئیات تمام برایشان تعریف می کند . کجا بوده . چه کرده است . یعنی هیچ چیز را از آنان پنهان نکرده است . با آنها روراست است . اما باید بدانید کاملا در اشتباه هستید . چون وقتی او خیلی به جزئیات می پردازد در حال پنهان کردن موضوعی است . می خواهد با تعریف داستانی طولانی موضوع اصلی را پنهان کند .

نشانه عدم صداقت

نشانه ای مهم که می تواند عدم صداقت را نشان دهد . زمانی است که شروع به تعریف کردن داستانی می کند . در آن بیشتر به جزئیات بی اهمیت می پردازد . مدام از موضوع اصلی طفره می رود . باید بدانید در این مواقع احتمالا در حال پنهان کردن موضوعی است . به خصوص اگر هنگام صحبت مدام مکث کند .چون در حال ساختن یک واقعیت خیالی است . در این مواقع شما می توانید با سوال کردن او را مجبور به گفتن حقیقت کنید .

اگر کمی با خود فکر کنید به این نتیجه می رسید که وقتی خودتان هم در حال گفتن حقیقت و تعریف کردن یک واقعیت خاص هستید . خیلی به جزئیات نمی پردازید . احساسات تان را کنترل کنید .

شاید همسرتان خیلی گرفتار باشد . همیشه سر کار است . شما خیلی کم او را می بینید . این موضوع به خودی خود اصلا شک برانگیز نیست . زمانی که همسرتان یکباره و ناگهانی ، بدون سابقه شروع به خریدن کادو های گران قیمت برای شما می کند . تا حواستان از همه چیز دور باشد . به این مسئله فکر کنید شاید او دچار عذاب وجدان است . ( البته همیشه اینگونه نیست )

گاهی پیش می آید که همسر بی اعتنای شما مهربان می شود . بیش از اندازه به شما توجه نشان می دهد . همه اینها می تواند نشانه ای از احساس گناه شما باشد . بنابر این بهتر است در این مواقع در رفتارهای او دقیق شوید . تا متوجه واقعیت شوید .

اگر شما آدم ساده ای باشید از چاپلوسی طرف مقابل خوشحال خواهید شد .  همین رضایت خاطر شما نقطه آغاز شکست شما خواهد بود . ولی اگر باهوش و زیرک باشید چاپلوسی او در برابر شما اذیت کننده نیز است .

نحوه ی روبرو شدن با این گونه افراد بسیار ساده است . به این ترتیب که از کنارشان به گونه ای بگذرید که انگار چیزی نشنیده اید . با لبخند ساده ای پاسخگوی او باشید . چرا که در نهایت شما برنده اید . اگر عقل را به همراه زیرکی و حربه های مخصوص خودتان به کار گیرید . یادتان باشد احساسات شما به اندازه کافی زیاد است . در مواقعی آن را به کار گیرید که ضروری باشد .

آنها سریع گیج می شوند .

مردان مدت زیادی را در دایره خشم خود از شما باقی می مانند . اما به محض اینکه بهتر شدند .ناراحتی شما و کش و قوس های بین تان را تاب نمی آورند . اگر زنی شناخت کافی روی مردها داشته باشد این احساس ناراحتی را با صبوری تحمل می کند . تا همسرش هم بتواند عبور موفقی از بحران داشته باشد .

در شخصیت واقعی مردها حین صحبت سکوت میکنند .تا احساسشان را نظم دهند . مردها هدف مدار هستند . در آن واحد می توانند به یک موضوع توجه کرده و در مورد آن حرف بزنند . اما زنها دایره وار فکر می کنند . در آن واحد می توانند در مورد چند مسئله حرف بزنند . اما این کار مردها را گیج می کند . مردها دوست دارند که احساس کنند که کارها را درست انجام می دهند .

وقتی شما صحبتشان را قطع میکنید . گویی به آنها گفته اید باز هم داری اشتباه می کنی . پس من تو را متوقف می کنم . این مسئله شاید به سرعت بین شما فراموش شود . اما پس ذهن مردها را نمی توان به سادگی به حالت قبل برگرداند .

اگر در زندگی مشترک به بحران یا مشکلی برخوردید . می توانید از زوج درمانگران مرکز مشاوره بینا بهره ببرید .

 

 

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *