تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

محبوب بودن

رازهای محبوبیت برای همسر

محبوبیت یک امر مادر زادی و ارثی نیست . در این مطلب می خواهیم از برخی رازهای محبوبیت برای همسر پرده برداریم . به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را از همین حالا محکم بچینید که دیوارتان تا ثریا کج نرود . 

اینگونه محبوب قلب همسرتان شوید .

امن باشید .

همه همسران نیاز دارند در زندگی احساس امنیت کنند . در صورتی جذب طرف مقابل می شوند که چنین احساسی را به آنها بدهند . خود شما هم دوست دارید در لحظه ای که سکوت کرده اید .  در لاک خودتان فرو رفته اید . همسرتان کنارتان  بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید ، با شما حرف بزند .

بیشتر افراد می خواهند شرایط امن داشته باشند . تا بتوانند نگرانی های خود را بیرون بریزند . راه پیدا کردن محبوبیت در دل همسر این است که به طرف مقابل نشان دهید می توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید .

به آزادی اش احترام بگذارید .

در دوران نامزدی به او نشان دهید که شما هیچ نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید . با این کار ثابت می شود که شما او را همان طور که هست . قبول دارید . با این کار به او حس آزادی میدهید . اصلا برای طرف مقابل محدودیت ایجاد نکنید . افراد از محدود شدن متنفر هستند . با این کار او احساس بهتری نسبت به شما پیدا میکند.

به او احساس حمایت بدهید .

بیشتر افراد در مواقع سختی به یک پشتیبان نیاز دارند . اگر شما برای طرف مقابل نقش حامی داشته باشید برایش رضایت بخش است . حس خوبی به او منتقل میکنید . نباید در برابر او بی تفاوت باشید . پس از هر گونه کمکی دریغ نکنید . همچنین به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید .

به او نگاه کنید .

دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر هستند ۷۵% از زمانی را که گفتگو میکنند . به یکدیگر نگاه می کنند . هنگامی که فرد ناخوانده ای میان صحبت شان وارد میشود . آهسته روی از یکدیگر بر می گردانند . در گفتگوهای معمولی ، افراد ۳۰تا۶۰ % از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص میدهند .

دادن حس خوب را فراموش نکنید .

تا آنجا که برایتان مقدور است از تشویق طرف مقابل خود داری نکنید . وقتی او را نسبت به خودش خوش بین می کنید . او به شما نیز خوش بین می شود . روشن تر بگوییم وقتی که مرتب از دیگران انتقاد کنید . بالاخره به جایی می رسید که آنها را نسبت به خودشان بد بین میکنید . این بد بینی سرانجام به خود شما باز میگردد .  به محبوبیت تان لطمه می زند . این طبیعت بشر آدمی است که از آدمی که به شدت از او انتقاد کند خوشش نمی آید .

برایش بهترین باشید .

به او نشان دهید که می خواهید برایش بهترین باشید . به خودتان برسید و برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی خود وقت صرف کنید . او را تشویق کنید که در همین مسیر قدم بردارد . رسیدگی و توجه دقیق به پوشش و آراستگی می تواند شما را خواستنی تر کند . اگر چه معتقدیم لباس شرافت نمی آورد . ولی انضباط شرافت می آورد .

حضرت نبی اکرم (ص) هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند . موهای خود را شانه می کردند . لباس و عمامه خود را منظم و سپس خارج می شدند . چرا که ظاهر زیبا و آراسته محبوبیت آفرین است . زیبایی درون و آرامش و نظم شما هم میتواند به همین میزان باعث محبوبیت شما شود .

راز دار باشید .

درباره اسرار طرف مقابل ، عیب پوش و راز دار باشید . عیوب او را برای هیچ کس حتی والدین خود بیان نکنید . آیه قرآن می فرماید : « هن لباس لکم » یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند . آنقدر باید در پوشش عیوب دقیق و حساس باشی که حتی اگر کسی قسم خورد که همسر شما فلان عیب را دارد . شما هم قسم بخورید که خیر از این عیب دور است و این طور نیست.

اکنون که به رازهای محبوبیت برای همسر پی بردید امیدواریم آنها را به کار برده و موفق شوید . در صورت نیاز از مشاوران مرکز بینا کمک بگیرید .

 

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *