تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

اشتباهات

اشتباه خانم ها در زندگی

آقایون خانم ها را دوست دارند . قیافه ، بو ، طرز راه رفتن و صحبت کردن . اینها چند نمونه از دلایلی که آقایان فکر می کنند خانم ها موجودات آسمانی هستند . در حالی که زندگی بدون وجود آنها غیر ممکنه . اما مطمئنا باهاشون هم نمی توان زندگی کرد . علت نتوانستن زندگی کردن تا حدودی به این مطلب بر می گردد .اونها کامل و بی عیب نیستند . بعد از تحلیل های بسیار به ۱۰ نمونه از اشتباه خانم ها در زندگی پی بردیم . که آقایان را  کفری می کنه . باعث میشه مردها به سر حد جنون برسند.

۱۰ کار اشتباه خانم ها در زندگی زناشویی که همسرشان را کلافه میکند .

شماره  ۱۰ . وانمود کردن .

خانم ها وانمود میکنند که واقعاً پاک و معصوم هستند . چیزی که در تعداد بسیاری از خانمها دیده می شود . قصد دارند وانمود کنند در زیر یک نور الهی هستند . همیشه از شما خیلی پاک تر هستند . هیچ وقت حاضر نیستند اعتراف کنند که به خیابان گردی می روند . البته آن دسته از خانم هایی که واقعا پاک و معصوم هستند . قابل تحسین هستند . اما بقیه باید از سر پوش گذاشتن روی کارهایشان دست بردارند .

این حق مسلم خانم هاست که به اندازه آقایان سرگرمی داشته باشند . از زندگی خود لذت ببرند . نهایتا مردی را برای زندگی خود پیدا کنند که قادر به درک تمام این موارد باشد .

شماره ۹ . انتقاد از خانم های دیگر .

چرا هیچ خانمی نمی تواند از خانم دیگری تعریف کند .؟ دوست دارند از تمام مسائل مربوط به خانم های دیگر ایراد بگیرند . تنها یک خانم می تواند تشخیص دهد کفش خانم دیگری با کیفش ست نیست .  البته عده ای می توانند جذابیت خانم های دیگر را بپذیرند . اما بسیاری از آنها دوست ندارند همسرشان جذب زیبایی خانم های دیگر شود . با وجود تمام اینها آقایان ناخود آگاه خانم های جذاب را خواهند دید .

شماره ۸. حسودی میکنند .

بیشتر اوقات تنها اشاره به اسم یک خانم دیگر می تواند برای شما مرگ را به همراه آورد . حال تصور کنید چگونه می خواهید در این جنگی که به وجود آمده پیروز شوید .

شماره ۷ . خود را نیازمند نشان می دهند .

بعضی از خانم ها همیشه چند روش سری را دنبال می کنند . آنها از همسرانشان انتظار دارند همیشه توجهشان را به آنها معطوف کنند . می خواهند مردها را به یک صندوقچه احساسات تبدیل کنند . از آنها انتظار پشتیبانی اخلاقی ، ذهنی و عاطفی دارند .

در این قسمت یک تضاد جدی بین این خانم ها و آن دسته از خانم ها که در بیرون از منزل کار می کنند هست . دسته دوم گروهی هستند که هنگام عاشقی واقعا متزلزل می شوند . البته آقایون خانم های سرسخت را ترجیح می دهند . زیرا در این حالت می توانند اندکی آرامش ذهنی خود را حفظ کنند .

شماره ۶ . رمزی صحبت می کنند .

جمله قدیمی نظر تو چیه ؟ یکی از مثال هایی است که خانم ها برای تست احساسات آقایان به کار می برند . تا متوجه احساس آقا نسبت به خودشان شوند . آنها در مورد نقاط ابهام سوال می کنند . آقایان باید پاسخ سوالات را بر طبق ذهنیت خانم ها بدهند . در غیر این صورت نیمه گمشده خانم ها نخواهند بود .

شماره ۵. تجاوز به حریم شخصی .

همه خانم ها این تمایل غریزی را دارند که هر طور می خواهند با آقا رفتار کنند . تمام وسایل شخصی آنها را مال خود می کنند . حال اگر آقا به متعلقات شخصی خانم نزدیک شود ، چنان جهنمی بر پا می شود که شعله هایش همه جا را می گیرد .

شماره ۴ .بیش از اندازه احساساتی می شوند .

آنها به خاطر هر چیزی گریه می کنند .یک فیلم غم انگیز . شکستن ناخن . و… بدتر از اینها زمانی است که از آقا انتظار احساس همدردی دارند. تنها کاری که باید انجام دهید سرو کله زدن با خانمی است که به شما چسبیده و گریه راه انداخته است .

البته منظور این نیست که آقایان بی عاطفه هستند . مشکل اینجاست که خانم ها بیش از اندازه لوس هستند . متاسفانه بیشتر آقایون کوچکترین نکته ای درباره تسلی به خانم ها نمی دانند . البته این حقیقت که خانم ها اندکی ظریف و آسیب پذیر هستند . نکته جالبی است زیرا شما به راحتی می توانید آنها را دلداری دهید . تا موضوع را فراموش کنند .

شماره ۳. خرید بیش از حد .

هنگامی که زمان خرید فرا می رسد . در طول روز زمان کافی برای خانم ها وجود ندارد . از گشت و گذار در مراکز خرید گرفته تا تمام کردن موجودی همسرشان  . آنها می توانند ساعت ها پشت ویترین یک مغازه صرف کنند .به آب و غذا و دیگر مسئولیت های زندگی هم فکر نکنند . تا اینجا همه چیز قابل تحمل است . وقتی تصمیم بگیرند آقا را هم با خود ببرند . از این مغازه به مغازه دیگر ، سر گردانی های بی هدف . چند قدم به جلو و دوباره به عقب تا تمام جزئیات جز قیمت بررسی گردد.

شماره ۲ . پیوسته صحبت می کنند .

بیشتر خانمها عاشق صحبت کردن هستند . هنگامی به آنها میدان دهید. بدون توقف پیش میروند . البته تصور نکنید گفته های آنها برای آقایان بی اهمیت است . فقط گزارش ثانیه به ثانیه لزومی ندارد .

شماره ۱ . روابط جنسی به عنوان یک سلاح .

اغلب خانمها برای نشان دادن برتری خود نسبت به مردها به آنها از موضع روابط جنسی حمله می کنند . به کار گیری این اشتباه خانم ها در زندگی روشی موذیانه ولی قابل تحسین است . اما واقعا منصفانه نیست . آنها از ابتدایی ترین نیازهای انسانی سوء استفاده می کنند .

یاد بگیرید آنها را تحمیل کنید .

اگر با کفایت و تدبیر کافی با اشتباه خانم ها در زندگی برخورد کنید . رفتارهای آزار دهنده آنها چندان هم غیر قابل تحمل نیست . شما خود را با آنها وفق دهید . شما هم رفتارهای آزار دهنده مخصوص به خود را دارید . هیچ انسانی کامل نیست .  این مطلب تنها چیزی است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند بر سر آن به توافق برسند .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *